mothertotwo skrev 2025-06-10 12:30:45 följande:
Jag ser också ett streck :) Mitt såg också ut så den 2/6 men dagen efter var det blankt igen och har sedan dess inte ökat något, men ännu ingen mens. Är på dag 14 efter äl idag, så får se om den dyker upp. Hoppas det visar sig tydligare för dig under eftermiddagen. 🤞 Håller tummarna för dig! 😃
studerade skrev 2025-06-10 12:32:56 följande:
Jag ser okså något svagt 😍 ta ett nytt test imorgon med morgon urin istället ☺️håller tummarna för dig.
Anonym (Saltakatten) skrev 2025-06-10 13:01:42 följande:
Jag ser också 😍👏🏻🤞🏻 Håller tummarna för tydligare resultat.
Jag tror iaf att kroppen försöker få till en graviditet annars skulle det inte synas något alls. Sen kan det ju gå åt pipsvängen ändå för det är så tidigt men just nu är det ju på gång en graviditet tänker jag 😄
Siripiri skrev 2025-06-10 13:02:26 följande:
Tycker ändå det skymtar en skugga 😁
Tack fina ni 😍 och ja som du säger Saltakatten - blir så glad över att det är något svagtsvagt iaf och att kroppen har något att jobba med. Men så svagt så ska inte ta ut något i förskott förrän det faktiskt blir ett tydligare streck 😂 (eller om mensen kommer såklart).
Jag har börjat gå till psykolog denna vår efter mitt utomkvedshavandeskap och något som hon vill att jag ska öva på är att acceptera ovisshet ibland. dvs att tänka ?Jag vet inte vad det är, och det är okej att inte veta. Om några dagar kommer jag att veta?.
Nu får jag verkligen öva på det 😂