BIM juni 2025

Skulle ni säga att jag har ägglossning? :) tycker teststrecket är lika rosa som kontrollstrecket i verkligheten!! första gången jag fått såhär på ÄL test efter mitt avslut av p-piller för 2 mån sen!!

Lycklig tjej som fått en blinkande smiley ikväll!!
Hur ofta brukar ni ha sex när ni har hög fertilitet? Varje dag? Förstår att ägget släpper inom 24-48 Tim nu?
Måste bara få dessa ungar i säng å ha energi sen för lite mys hehe 
och ja jag gömmer testet i en skafferi låda från barnen haha! :)
Min sambo får prestationsångest av detta märker jag verkligen. Kanske inte ska informera han om när det är fast smiley tror jag 
okej spännande!
Ser att vi är ganska nära i datum ?lillrömpa? och ?hoppaspånr1?.
Har fått blinkande smiley i 2 dagar nu 🙂 och haft mys 2 dagar i rad. Nu väntar vi in fast smiley eller så kanske det blir imorgon också haha!
Har ni båda fått ägglossning?
Jag uppdaterar listan då jag äntligen fick positivt ägglossningstest! ☺️ Nu blir det gymnastik i två dagar😇😂
1/6 becky ➕
1-2/6 Monki19 ➖
6/6 Valentines ➕
8/6 studerande +
8/6 Majsipajsi ➖
8/6 Flowwer ➖
9/6 Enlitentill ➕️
9/6 Haringenfantasinuheller
11/6 Vallmo93 ➖
11/6 Annpor
11/6 Ardna ➕
12/6 Nanathalie
12/6 Sarasi
13/6 A-Ö ➕
13/6 litentott
13/6 Rhea
14/6 Amanda
14/6 lamaja
16/6 Saltakatten
16/6 ungmo98
18/6 Bellis9207
19/6 Önskan97
19/6 Elisand
21/6 Siripiri 🌸
21/6 syren93
21/6 tredje
22/6 Juniverse
24/6 Valkyria
24/6 Hejasommaren
25/6 elliibelli
26/6 lillrömpa
28/6 Tjej90sve
29/6 Hoppaspånr1
30/6 Monki19
Vad härligt med alla plus i gruppen!! Jag hoppas det blir vår tur denna månad också :) Har endast fått blinkande smiley på CB testen och när jag tagit vanligt ÄL test har det varit lika starkt streck som kontrollstrecket. Har haft så nu i 6 dagar. Förstår inte riktigt hur man kan ha hög fertilitet så länge?
Vi har iaf myst alldeles för många ggr, så pass att vi tycker vi bara måste prestera. Så jag hoppas det ger ett plus om 2 veckor även om det inte kommit en fast smiley. Någon mer som haft positivt ÄL test i så många dagar? Tycker ju nivån borde sjunka tillbaka ?
Nu är det eviga väntan igång innan man kan börja testa för graviditet. När brukar ni tidigast få plus på gravtest? 4 dagar före beräknad mens?
Är lite osäker kring ÄL-testen. Har fått starkare positivt på vanlig sticka från apotekets egna märke än från clearblue där smileyn bara blinkat. Någon annan här som inte fått fast smiley på Clearblue testen men positivt på andra ÄL-test ?
Härligt med fler plus i gruppen! Jag har tänkt testa tidigt gravtest om 1 vecka (fredag morgon nästa vecka). Har egentligen inga symtom ännu. Bara att jag tyckte den gravade laxen smakade konstigt på midsommarbordet. Luktade på den och då luktade den inte illa, tyckte smaken var så sockrig. Men var en annan sort än Coops så kanske var annan smak bara.
Älskar annars gravad lax !
Vet med mitt första barn så var första symtomen jätte onda bröst men tror jag fick reda på det i vecka 5-6. Så man känner efter mkt efter symtom. Tur så åker vi iväg på semester på måndag så har annat att tänka på iaf :)
Vad roligt! Hade du några specifika gravsymtom?
Jag ska få mens på lördag, och sitter på händerna för att inte testa. Har ett ultra tidigt gravtest (6 dagar före beräknat) så vi ska testa på tisdag eller onsdag morgon har vi bestämt. Vet dock inte ännu om min cykel är regelbunden, förra månaden var den 35 dagar.
Jag känner inga symtom alls :( Utöver lite extra känslosam (som även min PMS brukar komma med)
Vill så gärna få ont i brösten haha!
Har aldrig haft nidblödning, men kan också få rosa först en dag innan mensen kommer. Men hoppas det är en nidblödning!!
Jag tror jag har fått min först nidblödning någonsin? Torkade mig tidigare idag och det var en liten ljust rosa flytning på pappret 🌸 Men sen efter det har det inte kommit mer. Är nånstans mellan 6-7 dagar efter ägglossning beroende på vilken app jag använder. Hooppas så mycket att det stämmer och att det är en bebis som vill stann🥹 i övrigt har jag haft lite diffusa stickningar i magen
Tog ett ultratidigt test igår på dagen. Visade ingenting :(. men ska ta ett till test på fredag morgon är min plan. Då jag ännu inte vet hur lång min menscykel är. Beräknad mens är på lördag ev. tycker jag har vissa känningar till å från i bröste. men kan även ha det inför mens så svårt att veta!
Här blev det negativt test på stickan och mensen är nog på gång idag, fick en liten pytte rosa blödning idag. Å mensen beräknas komma idag. Så tråkigt men bara fortsätta i juli månad för oss alla kämpar. En dag kommer vi alla få ett plus! :)
Skumma för mig är att jag testade negativt 1 dag före beräknad mens med ett tidigt test. Nu för 3 dagar sen fick jag en rosa blödning och inget mer sen dess. Skulle fått mensen i lördags enligt appen. Ännu inte fått mensen. Tycker det verkar så konstigt att varken testet visade något å ingen mens. Men jag vet dock inte min exakta cykel ännu. Å tycker jag har fått mer blodådror på vårtgårdarna? Förstår ingenting 
Nej inte det. Tänker att jag bara blir besviken. Men tycker det verkar orimligt att jag skulle blivit gravid 4 dagar före beräknad mens (då vi sist hade mys).
Ja så kan det ju vara. Tänkte mer att när jag tog ett ultra tidigt test att det borde visat även om ÄL var dag 16. Tog ett test i morse lika negativt som förut. Men ännu ingen mens. Och tycker mkt saker smakar konstigt. Väldigt skumt
Min mens är nu snart 6 dagar sen. Fick en lätt rosa blödning en gång när jag gick på toa när jag skulle haft min mens. Har googlat fram lite grann och har haft ett av dem oskyddade mysen för 2 veckor sen. Och som jag förstår kan man först få ökade HCG nivåer 3 v efter pakyddat.
Jag vet inte riktigt om min ÄL period är stabil då jag slutade med p-piller i slutet av april. Dem 2 mån jag har testat så verkar det som att jag har ganska sen ÄL, typ dag 16/17 efter mens.
Så jag håller fortfarande öppet för en chans att jag kanske är gravid. För det känns knasigt att 2 menscyklar kommit i rimlig tid inom 35 dagar för att nu vara sen.
Nej varken mens eller plus. Men ska ta ett test inom några dagar. Har ju inte koll på min menscykel ännu så svårt att veta när jag ska testa mig :) så fortsätter vänta på mens eller plus. Har aldrig haft en rosa blödning enbart brukar alltid få mens sen därefter ganska direkt. Men nu kom det bara en rosa blödning när jag torkade mig en gång. Sen ingenting. Så känns ju att vara ganska mkt som pekar mot graviditet när det gör så. Känner även av mer genomskinliga flytningar och att vissa saker luktar konstigt.