BIM juni 2025
Förstår paniken i att missa ÄL, höll själv på att missa pga mannen bortrest men vi hann precis 😆
Ni som tempar, vad använder ni för termometer? Ser flera skriva två decimaler nämligen och min har bara en.
https://www.apohem.se/vark-feber/feber/febertermometer/beurer-ot-20-basaltermometer
denna men hade gärna haft någon annan för jädrar va den tjuter högt, får alltid sticka den under kudden tills den slutat pipa för att inte väcka sambon på helgerna 😂
Det är minst sagt spännande här idag! Jag får skuggor på babyplan hela tiden 🙈 men ändå inte så att jag kan säga att det är ➕ ett abblo från i morse har också torkat med en linje.
Är inte säkert att det syns med fl bildkvalitet men testar. Kanske någon som vill se 👀
Asså wow vilket plusregn det pågår här inne! Grattis till alla som plussat!!
Det gör verkligen längtan och förhoppningarna efter ett eget plus ännu starkare att se så många få sitt den här månaden och det har bara gått en vecka in i juni!! ❤️
Extremt ömma bröst och nu även lite illamående. 9 dagar efter ägglossning imorgon, min mens kommer alltid dag 10-11. Har alltid extremt ömma bröst innan mens så känns exakt som att det är det som är på gång. Känner dock inte igen illamåendet. Är det någon här som haft exakt samma symtom som innan mens - men det visade sig att ni var gravida istället? Försöker få lite hopp bara antar jag. ❤️?????
Tog Progesteronprov idag också men blir inte klok på vad som är bra eller dåligt där heller i referens. Känner mig uppgiven över hela bli gravid situationen.
Idag bekräftades ägglossning med temp och är nu på äl+4 och vi lyckades pricka in med babydans på rätt dag, så glad för det. Nu är det bara att vänta? Jag har ju relativt kort lutealfas på oftast 10 dagar så behöver inte vänta fööör länge innan jag vet om det gått vägen eller inte. Däremot hade jag ju önskat att den var några dagar till så att ägget verkligen har chans att boa in sig. Snälla, snälla, vill så gärna tillhöra skaran som får plus denna månad 😭 Vet inte hur jag ska återhämta mig annars känns det som nu ❤️
Hoppas, hoppas, hoppas🙏🏼❤️ Fint att följas åt så tätt!
Känner att mina känslor också går i samma cykel efter cykel - först besvikelse, sen sorg, sen ilska, sen acceptans, sen hopp, sen tvivel och sen kommer mensen och det börjar om. Denna gång hoppas jag cykeln får ett positivt slut iaf 😅
Jag blir så pepp på att få smygtesta själv när jag ser alla små, svaga test här i tråden 😍 Man vet ju aldrig när det där strecket ska dyka upp, rätt var det är bara finns det. Bara ÄL+6 för mig idag så får otåligt vänta några dagar till men hejja alla ni andra 🙏
Min temp är hög iaf, jag hoppas den stannar högt 😄
ÄL+8 idag och jag är väl dum i huvudet som testar så tidigt men kändes kul trots att jag inte alls har några förväntningar då tempen inte är högre än vad den brukar och noll symtom? men kul att testa. Nu har jag ju satt mig i den här sitsen att jag velar fram och tillbaka på om jag såg nåt på morgonens test eller inte. Inbillning? Synskadad? 😂 Ja nu är det ju bara vänta och se om fler test framöver visar nåt eller inte.
Ser ni?

Ännu en månad utan plus, bottenlöst. Kommer
behövs slicka mina sår länge och väl känner jag.
1/6 becky ➕
1-2/6 Monki19 ➖
6/6 Valentines ➕
8/6 studerande +
8/6 Majsipajsi ➖
8/6 Flowwer ➖
9/6 Enlitentill ➕️
9/6 Haringenfantasinuheller
11/6 Vallmo93 ➖
11/6 Annpor ➖
11/6 Ardna ➕
12/6 Nanathalie
12/6 Sarasi
13/6 A-Ö ➕
13/6 litentott
13/6 Rhea
14/6 Amanda
14/6 lamaja➕
16/6 Saltakatten
16/6 ungmo98
18/6 Bellis9207
19/6 Önskan97
19/6 Elisand
21/6 syren93
21/6 tredje
22/6 Juniverse
22/6 Siripiri
22/6 Mothertotwo
24/6 Valkyria
25/6 elliibelli
26/6 lillrömpa
28/6 Tjej90sve
29/6 Hoppaspånr1
30/6 Monki19

Mitt supersvaga test igår verkar kanske vara nåt för dagens test visar ett tydligare streck. Fortfarande svagt förstås, bara ÄL+9 idag men jag tror att det är något på gång 😭👏🏻
Får hoppas det fortsätter åt rätt håll nu. Hade varit magiskt om regnbågen är påväg 🙏🏻🌈????
Grattis till starkare plus Enlitentill, vet känslan när man känner att det går åt rätt håll, längtar dit själv nu 😅
Åh grattis till nya plus och starkare plus i tråden ❤️ Vilken månad!!
Vill på ett sätt inte dra ner den positiva stämningen här i tråden men på ett annat känner jag att jag verkligen behöver skriva av mig till nån som kanske kan förstå.. Varit på en slags reunion från studietiden idag och det visade sig att det var många höggravida där och en som precis fått sitt barn också. Känner mig som världens hemskaste människa som bara sitter där med sån stor längtan och avundsjuka. (Självklart också glad för deras skull, men sorgen i mig tar ändå över) Första gången som jag verkligen gråter över att allt är så jobbigt med detta barnaförsökande idag. Vi är på försök nummer 10 och det känns hopplöst. Har bim imorgon eller tisdag enligt bekräftad äl, och tempen har dykt senaste dagarna precis som den brukar inför att mensen ska komma så känner mig inte det minsta hoppfull. Nästa cykel är jag bortrest under fertila dagarna, sen har det alldeles precis gått ett år och vi räknas officiellt som ofrivilligt barnlösa (även om jag vill kalla mig för det redan nu). Den här arma längtan har funnits i mig och rivit mig i bröstet i så många år redan, även om det blivit mer intensiv sorg under våra aktiva försök nu senaste året så känns det som att det funnits med så länge och jag vet inte alls hur jag ska hämta mig från en sannolik mens till här i veckan.
Tack för all stöttning ❤️ Det betyder mycket!!
Tempen hade gått upp i morse så testade ändå med ett tidigt test. Nytt märke för mig ?dynamic code?. Teststrecket syns jättetydligt i verkligheten men det har ingen färg alls vad jag kan se, bara vitt. Så tråkigt för förhoppningarna började ju gro när det syntes så tydligt två streck. Nån som har erfarenhet av dessa?

Äl+10 idag. Får nästan alltid mens 10-11 dagar efter äl så det är väl på gång.
Tog ett test i morse som var negativt på äl+12.. Men min temp har fortfarande inte sjunkit (bara lite men sen stannade det upp och är fortfarande hög) som den brukar innan mens och får alltid mens äl+11-12 så något känns lurt och jag hoppas att jag ändå är gravid.. Statistik säger att det är 25-30% gravida som ändå får negativt på äl+12 så jag hoppas jag är en av dom haha.
Fick mens nu på eftermiddagen. Brukar alltid få på natten eller tidig morgon, men..
1/6 becky ➕
1-2/6 Monki19 ➖
6/6 Valentines ➕
8/6 studerande +
8/6 Majsipajsi ➖
8/6 Flowwer ➖
9/6 Enlitentill ➕️
9/6 Haringenfantasinuheller
11/6 Vallmo93 ➖
11/6 Annpor ➖
11/6 Ardna ➕
12/6 Nanathalie