Inlägg från: mothertotwo |Visa alla inlägg
  • mothertotwo

BIM juni 2025

Valentines skrev 2025-06-04 07:00:08 följande:

Igår på ÄL+9 började jag få spottings och blev övertygad om att mensen var på väg. Mådde väldigt konstig och var frusen hela dagen, min temp är dock över cover line men ganska låg. Idag på ÄL+10 timmar tog jag ändå ett test och till min förvåning ser jag ett streck! Vågar inte riktigt lita på det ännu, men håller tummarna för att det är verkligt 🙈 

Det där är ett positivt resultat hihi. Grattis till ditt plus Skrattande
  • mothertotwo

Tog ett nytt test idag som inte är testa tidigt - Negativt

Tempen sänktes igår med 0.14 men höjdes idag igen med 0.24 grader. Från 36.63 till 36.87. Ingen mens i sikte ännu och är på dag 46. 

• mothertotwo
    Anonym (Saltakatten) skrev 2025-06-05 09:48:31 följande:
    Hög temp är ju bra, vilken tortyr när man går och väntar och längtar och funderar. Hur länge sedan ÄL?
    10 dagar sedan äl. Inte hopplöst ännu men en tortyr som du skrev. Tempen åker inte under coverline så länge den är över är det bara positivt. Det test som såg positivt var där nog något fel på i alla fall.
  • mothertotwo

Det har spänt som sammandragningar i livmodern i flera dagar nu. Gör inte ont än, men så känns det inte innan mens hos mig för då gör det ont. I dag sänktes tempen igen så den går i vågor hela tiden, men sänks den ytterligare i morgon kan jag väl förvänta mig att mensen kommer? 

• mothertotwo
    Anonym (Ardna) skrev 2025-06-07 08:37:07 följande:
    Håller tummarna 🤞 Jag hade som en liten loppa som bet mig igår när jag skulle sova och nu på morgonen har jag antingen spökstreck eller squinter alternativt line eyes 👀🙈 
    Åh hoppas, hoppas för din skull. 🤞😃

Min temp sänktes idag också. Tror det är kört för min del. 😕 Nu är den nere på 36.40 
  • mothertotwo
    Anonym (Ardna) skrev 2025-06-07 13:42:25 följande:

Det är minst sagt spännande här idag! Jag får skuggor på babyplan hela tiden 🙈 men ändå inte så att jag kan säga att det är ➕ ett abblo från i morse har också torkat med en linje. 

Är inte säkert att det syns med fl bildkvalitet men testar. Kanske någon som vill se 👀

Tycker mig se en liten skymt där med 🙏🏻 Så spännande för dig. Hoppas det nu håller i sig och blir tydligare.🤞💜
  • mothertotwo

Ni som tempar, hur tempar ni om ni jobbar natt? 
    Hela nästa vecka ska jag jobba natt innan barnen går på sommarlov. 
    Men jag tempar normalt sett klockan 06.15 på morgonen. Men nu kommer jag inte ens ha sovit vid den tiden i nästa vecka. Mäter ni som vanligt efter att ni vaknat, sen typ justerar på t.ex mymonthlycycles.com/

• mothertotwo
    Anonym (Enlitentill) skrev 2025-06-08 17:19:21 följande:

Nu är jag riktigt förvånad men jag plussade idag 😱😄
    Vi hade ju sex typ 6 dagar innan ägglossningen. Jag har druckit alldeles för mycket koffein, löptränat mycket och vi drack alkohol igår för trodde inte alls att det fanns någon chans att jag var gravid.
    Men ville ändå testa idag för har haft väldigt ont i brösten i tre dagar, men trodde ju det berodde på mensen.
    Hoppas jag inte får missfall nu när jag skött mig så dåligt denna månad.

Ohh ännu ett plus! 😍😍 Grattis till dig💜💜 
  • mothertotwo
    Nanathalie skrev 2025-06-08 22:27:05 följande:

Hej alla! 
    Grattis till er som plussat, helt fantastiskt!!❤️

Själv är jag fundersam med vad som händer i min kropp. Enligt min nc är jag på äl+7 eller äl+11 (dubbel tempökning med några dagar emellan. Fått flera svaga premom - tester idag (troligtvis negativa och bara skuggor men det är 2 streck iaf)

Har dessutom haft bruna spottings sedan i måndags och idag kommer också liiite blod. Vet inte vad som händer med kroppen. Bifogar bild på några av testen..

Ser ni vad jag ser?
    Vad tror ni?

Jag ser inget på dessa test, men kanske ska vänta någon dag till med att testa? :)
  • mothertotwo

Jag börjar bli lite avundsjuk på alla plus som dyker upp i denna tråd 😂🙏 Jag vill också ha ett plus nu. Testet jag gjorde den 2 juni visade ett extra streck men alls andra test jag gjort därefter har visat negativt. Nu väntar jag på nya testa tidigt test som kommer i brevlådan på onsdag. Jag är på dag 50 nu... Mina vårtgårdar är svullna, brösten ömmar och det gör så ont i dem. Illamående med. Jag tror nästan att jag är skenis 😂 Tappen är helt sluten på mig och har mycket flytningar. Jag hade ägglossning runt dag 35 och jag ger inte upp förrän mensen kommit.. Vet om att jag var i 7 veckan med min äldsta när det började visa sig.. Jag väntar tåligt en vecka till. Har jag inget plus då och ingen mens ringer jag min gynekolog igen. 

Så fantastiskt att se alla plus, grattis 💜💜💜

Svar på tråden BIM juni 2025