Inlägg från: Anonym (Enlitentill) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Enlitentill)

BIM juni 2025

Anonym (Önskan97) skrev 2025-06-08 09:27:08 följande:
    Grattis Ardna! Hoppas ditt test blir tydligare om någon dag lamaja🤞

Jag börjar fundera på om det är något fel på min Apple Watch. Har denna månad mätt tempen via klockan och fört in det i Premom och tagit tempen i munnen med tidigare NC termometer och fört in det FF. Ville se om det skiljde sig när ÄL visades och det verkar det göra. Hade peak i torsdags på CD 15 och fortf positivt i fredags som sedan gått ned. Skulle ni lita mer på tempen i munnen eller klockan? 🤔
    Tror du ska lita mer på tempen i munnen, för min klocka lever sitt egna liv också. 🤔
  • Anonym (Enlitentill)

Nu är jag riktigt förvånad men jag plussade idag 😱😄
    Vi hade ju sex typ 6 dagar innan ägglossningen. Jag har druckit alldeles för mycket koffein, löptränat mycket och vi drack alkohol igår för trodde inte alls att det fanns någon chans att jag var gravid.
    Men ville ändå testa idag för har haft väldigt ont i brösten i tre dagar, men trodde ju det berodde på mensen.
    Hoppas jag inte får missfall nu när jag skött mig så dåligt denna månad.

• Anonym (Enlitentill)

Å tack för alla grattis och pepp. Har inte riktigt fattat att det är sant 😅 är så chockad. Ja från och med nu ska jag ta hand om mig bättre och minska på kaffet. Ska verkligen försöka njuta och vara glad. Jag vill ju vänta bebis och inte missfall. Men som många av er andra med en bakgrund med många missfall vet att detta är lättare sagt än gjort 😅❤️❤️

• Anonym (Enlitentill)

Jag uppdaterar listan med mitt plus 🙂

1/6 becky ➕

1-2/6 Monki19 ➖
    6/6 Valentines ➕
    8/6 Majsipajsi ➖
    8/6 Flowwer ➖
    9/6 Enlitentill ➕️
    9/6 Haringenfantasinuheller
    11/6 Vallmo93
    11/6 Annpor
    11/6 Ardna ➕

12/6 Nanathalie
    12/6 Sarasi
    13/6 A-Ö
    13/6 litentott
    13/6 Rhea
    14/6 Amanda 
    14/6 lamaja
    16/6 Saltakatten
    16/6 ungmo98
    18/6 Bellis9207
    18/6 Lillrömpa
    19/6 Önskan97
    19/6 Elisand
    21/6 Siripiri 🌸
    21/6 syren93
    21/6 tredje
    22/6 Juniverse 
    24/6 Valkyria
    24/6 Hejasommaren
    25/6 elliibelli
    28/6 Tjej90sve
    29/6 Hoppaspånr1
    30/6 Monki19

• Anonym (Enlitentill)
    Anonym (A-Ö) skrev 2025-06-10 18:07:43 följande:

Nu tog vi testerna och oj så glada vi blev! 🥰????🏽
    Man får hoppas det håller hela vägen denna gång. 🙏🏽🌈➕

Stort Grattis 😍😍
  • Anonym (Enlitentill)
    Sarasi skrev 2025-06-10 21:01:26 följande:

Den stora frågan nu ikväll? Ska jag testa imorgon bitti av nyfikenhet men kanske slösa bort ett test eller ska jag vänta till torsdag eller fredag då jag väntar mensen?
    vore ju kul om det visar plus redan imorgon men ganska trist ifall det inte gör det. 

Jag tycker testa imorrn, jag är nyfiken 😂😂
  • Anonym (Enlitentill)
    studerade skrev 2025-06-10 19:53:42 följande:

När tänker ni som plussat att kontakta mvc?

Har funderat på detta själv, vill nog vänta lite till egentligen, men är rädd att det blir semesterstängt snart. Så kanske ringer nästa vecka vi får se 🤔
  • Anonym (Enlitentill)

Idag känner jag mig lite ledsen.
    Min temp har droppat i flera dagar nu så känner mig väldigt orolig för missfall. Står också fortfarande 1-2 veckor på cb veckoindikator.
    Vet att man inte ska ta ut något i förskott, men detta känns ju verkligen inte bra 😭

• Anonym (Enlitentill)
    Anonym (.) skrev 2025-06-12 10:10:35 följande:

förstår din oro, det är fruktansvärt i början när man inte märker en tydlig stegring. Jag var besatt av att testa stickor och jämföra styrkor så förstår dig ❤️ hoppas verkligen att det går bra för dig. Vet inte hur långt från befruktning du är, men vet att veckoindikatorn mäter Hcg på ca 500 för att v2-3 skall visas. Det kan ju ta 72h innan hcg fördubblas så du kanske är på väg dit? Finns det någon möjlighet att din ägglossning vart några dagar senare än du trott? Det kan ju också spela roll ❤️

Tjej90sve skrev 2025-06-11 23:46:05 följande:

Min sambo får prestationsångest av detta märker jag verkligen. Kanske inte ska informera han om när det är fast smiley tror jag Cool

okej spännande!

haha exakt , samma här 😂 han visste att jag testade men berättade aldrig vad testet visade 😊 det var mer för han inte tycker om när liggandet blir schemalagt typ. Och jag håller med han! 

studerade skrev 2025-06-12 10:23:34 följande:
    Hur långt gången är du? Hur ser din kurva ut? 
    ungmo98 skrev 2025-06-12 07:33:38 följande:

Kunde inte hålla mig och tog ett test idag igen. 

jag tycker det är ett tydligt streck😍 så glad men känns lite konstigt. Vågade till och med skriva in i Natural cycles idag att jag tagit ett positivt test! 

Grattis 🥳 

Så här ser kurvan ut 🥲
    Jag hade positivt ägglossningstest 30 maj. Hade ordentlig ägglossningsmärta 31 maj. 
    Så jag är ju åtminstone 12+ idag. 🤔
    Men ingen blödning än iaf, men är väldigt beredd på det känner jag...
  • Anonym (Enlitentill)

Tack för pepp hörrni ❤️❤️
    Jag sover typ alltid dåligt, men har sovit extra oroligt sen jag plussade så får hoppas det beror på det.
    Ska vänta med att testa mig tills lördag om jag orkar och hoppas på ökning. 
    Synd att det är så svårt att slappna av i detta 😅😅

• Anonym (Enlitentill)

Idag har min temp gjort ett till störtdyk så jag känner inte mycket hopp just nu 😭 förra gången jag fick mens låg jag på 35,9 nu ligger jag på 35,3.... 

• Anonym (Enlitentill)

Idag har tempen höjts lite tillbaka och jag fick 2-3 veckor på veckoindikatorn 😄 Nu känner jag lite mer hopp iaf 😍

• Anonym (Enlitentill)
    Anonym (Saltakatten) skrev 2025-06-14 09:34:51 följande:

Mitt supersvaga test igår verkar kanske vara nåt för dagens test visar ett tydligare streck. Fortfarande svagt förstås, bara ÄL+9 idag men jag tror att det är något på gång 😭👏🏻

Får hoppas det fortsätter åt rätt håll nu. Hade varit magiskt om regnbågen är påväg 🙏🏻🌈????

Grattis till starkare plus Enlitentill, vet känslan när man känner att det går åt rätt håll, längtar dit själv nu 😅

Tack å Grattis själv 🥰❤️❤️
  • Anonym (Enlitentill)
    Sarasi skrev 2025-06-15 06:05:58 följande:
    Är det ett spökstreck jag ser? Är ju ett testa tidigt och BIM borde ha varit i torsdags men fick ju aldrig något positivt ÄL-test så trodde jag haft det under de dagarna jag inte kunde testa. Men tycker ändå strecket är tydligare idag än i torsdags då det inte hade gått att fånga på bild. 
    Jag ser absolut ett streck och jag ser typ aldrig ett streck när andra har lagt ut sina test.
    Grattis så kul 😍😍😍
  • Anonym (Enlitentill)
    Anonym (Saltakatten) skrev 2025-06-15 08:50:48 följande:

Nu tror jag att det är på riktigt, nu törs jag säga att jag är gravid 😭❤️🌈🙏🏻

Så mycket kan ju hända längs vägen, särskilt nu då det är så tidigt men här och nu växer regnbågis i magen 🥹🥰 

Nu ska jag bara ta mig igenom sommaren, livrädd att bebis ska visa sig vara sjuk igen men jag måste försöka tänka positivt. Räknade ut BF och BF är exakt samma dag i februari som vi var tvungen avbryta senaste graviditeten och säga farväl till vår lilla pojke. Får rysningar. Det bara måste vara meningen detta ❤️

Stort Grattis 😍😍
  • Anonym (Enlitentill)
    Rosen3 skrev 2025-06-26 20:25:04 följande:
    Hej!

Vill oxå önska alla grattis som fått plus! Har inte följt tråden så mycket ännu och har inte vågat skriva då vi fått 6 tidigare missfall. Så för oss är det verkligen ingen garanti. 

Visar oxå mina stickor från DPO 11-21. 

Dem har ökat men är rädd att dem inte blivit tillräckligt starka tillräckligt snabbt. Önskar oxå lite tankar från er som anonym2, tycker för övrigt dina test ser fina ut.  

Tycker det ser jättebra ut jag med 🙂 jag har fått många missfall jag med och skulle vilja tipsa om att ta e-vitamin (jag tar från helhetshälsa) om du inte te redan tar. Jag vet inte om det hjälper. Men tog det och då fick jag behålla min förra graviditet. Har fortsatt att ta det sen dess och hoppas det ska hjälpa mig att behålla min lilla ärta jag har nu ❤️❤️
  • Anonym (Enlitentill)
    Siripiri skrev 2025-06-28 07:21:42 följande:
    Måste fråga, är det någon som själv eller som känner någon som istället för att dem bli trötta precis när plussar istället känner att kroppen går på högvarv? 
    Enligt chatGPT är det fullt normalt men har inte läst det någonstans och tänker att jag såklart kommer få missfall 😩 För det är såhär varje gång jag blir gravid. Får inte sova genom nätterna och får som ett lätt tryck över bröstet, samt lätt andfådd. Gick in 5+0 idag 😊 
    Precis så kände jag också. Jag kände mig så ångestfylld. Sov superdåligt, stressad mm.. Är i v 6+3 idag och sover mkt bättre nu i jämförelse och allt har lugnat ner sig. Men nu mår jag istället superilla och spyr istället 😕
    Men det är mkt som händer i kroppen ❤️
Svar på tråden BIM juni 2025