Anonym (.) skrev 2025-06-12 10:10:35 följande:
förstår din oro, det är fruktansvärt i början när man inte märker en tydlig stegring. Jag var besatt av att testa stickor och jämföra styrkor så förstår dig ❤️ hoppas verkligen att det går bra för dig. Vet inte hur långt från befruktning du är, men vet att veckoindikatorn mäter Hcg på ca 500 för att v2-3 skall visas. Det kan ju ta 72h innan hcg fördubblas så du kanske är på väg dit? Finns det någon möjlighet att din ägglossning vart några dagar senare än du trott? Det kan ju också spela roll ❤️
Tjej90sve skrev 2025-06-11 23:46:05 följande:
Min sambo får prestationsångest av detta märker jag verkligen. Kanske inte ska informera han om när det är fast smiley tror jag 
okej spännande!
haha exakt , samma här 😂 han visste att jag testade men berättade aldrig vad testet visade 😊 det var mer för han inte tycker om när liggandet blir schemalagt typ. Och jag håller med han!
studerade skrev 2025-06-12 10:23:34 följande:
Hur långt gången är du? Hur ser din kurva ut?
ungmo98 skrev 2025-06-12 07:33:38 följande:
Kunde inte hålla mig och tog ett test idag igen.
jag tycker det är ett tydligt streck😍 så glad men känns lite konstigt. Vågade till och med skriva in i Natural cycles idag att jag tagit ett positivt test!
Grattis 🥳
Så här ser kurvan ut 🥲
Jag hade positivt ägglossningstest 30 maj. Hade ordentlig ägglossningsmärta 31 maj.
Så jag är ju åtminstone 12+ idag. 🤔
Men ingen blödning än iaf, men är väldigt beredd på det känner jag...