BIM juni 2025
Här är det ÄL inom närmsta dagarna. Sambon känner press igen och vill inte ens ligga pga det, allt känns så hopplöst.
ni som har spolat äggledarna, går ni på utredning eller hur har ni fått till det? jag vill verkligen verkligen kolla min fertilitet för att känna en aningen mindre stress. Men min sambo vill inte det..och tydligen måste han vara med för att jag vill kolla upp mig?
känner mig så nedbruten i allt, tiden bara springer iväg men kommer ingenstans.
Försök prata om hur ni ska lösa det för att pressen ska minska, jag är säker på att ni hittar ett sätt att komma runt pressen om inte denna gången till framtida försök ❤️ När pressen kommer till oss så tänker vi att om vi dansar nu och det tar sig behöver vi aldrig ligga vid ägglossning igen 🥰
Jag ska spola äggledarna privat nu, det skulle ha gjorts i samband med tidigare utredning men blev aldrig av. Jag har bara en äggstock och tror egentligen mina äggledare är öppna men jag nojar. Tänk om det är stängt på den sidan jag har äggstock och så någon gång ibland så tar den andra äggledaren ägget? 🙈
Så jag ska göra det för sinnesfriden mer än för att jag faktiskt tror det är blockerat.
De flesta vill att partnern är med, min man tyckte det var jobbigt att lämna spermaprov men det gick bra det med. Det var skönt för oss båda att de kollade oss, även om det inte fanns någon förklaring till vår då barnlöshet.
Kanske kan det motivera din sambo om han nu känner press att om ni vet läget med er. De flesta hittar de inga bekymmer med utan är bara tid som behövs. Men ibland finns ju orsaker 🥰