Inlägg från: mothertotwo |Visa alla inlägg
  • mothertotwo

BIM juni 2025

Vilken magisk månad för många. Hela 7 plus, undra om det kan bli många fler😍😍😍😃😃😃 Grattis till er alla! 💜💜💜

Nu kan jag äntligen lägga in mig i listan med ett datum. Tempen höjde sig ytterligare till 36..86. Äl+5 idag då! 

1/6 becky ➕

1-2/6 Monki19 ➖
    6/6 Valentines ➕
    8/6 studerande +
    8/6 Majsipajsi ➖
    8/6 Flowwer ➖
    9/6 Enlitentill ➕️
    9/6 Haringenfantasinuheller
    11/6 Vallmo93 ➖
    11/6 Annpor
    11/6 Ardna ➕
    12/6 Nanathalie
    12/6 Sarasi
    13/6 A-Ö ➕
    13/6 litentott
    13/6 Rhea
    14/6 Amanda 
    14/6 lamaja➕
    16/6 Saltakatten
    16/6 ungmo98
    18/6 Bellis9207
    19/6 Önskan97
    19/6 Elisand
    21/6 Siripiri 🌸
    21/6 syren93
    21/6 tredje
    22/6 Juniverse 
    22/6 Mothertotwo
    24/6 Valkyria
    25/6 elliibelli
    26/6 lillrömpa
    28/6 Tjej90sve
    29/6 Hoppaspånr1
    30/6 Monki19
  • mothertotwo

Igår eftermiddag hade jag ett raseri utbrott (pms). Det rasade inom hela mig. Den var väldigt likt dem jag haft med mina grabbar. Ser jag i synvilla eller är det bara önsketänkande från min sida? Är trots allt bara på äl+6 idag och det är även urin på kvällstid. Har heller inte hållit mig mer än två timmar. Ser ni något? 😂😂😂

• mothertotwo
    Anonym (Ardna) skrev 2025-06-14 20:05:04 följande:
    Din kurva var väl inte heller helt tydlig vilken dag äl faktiskt var och en del ägg fäster tidigt även om majoriteten fäster mellan 8-10 dpo. Håller tummarna att det blir tveklöst streck snart 🙏

• mothertotwo
    lamaja skrev 2025-06-14 20:15:56 följande:
    Jag ser, tycker det är tydligare än bara en skugga 🤩
    Jag tycker inte det ser ut som det där klassiska gråa som man kan få. Har en annan bild men den blev inte alls bra att lägga upp här. Då hade det gått en minut. Dem babyplan testa nya ska ju avläsas inom 3 minuter. Och detta var taget på två minuter :)Men den bilden som inte blev bra här var tagen på en minut. Men jag ska ta ett i morgon bitti eller så väntar jag två dagar. Då är jag på äl+8 :)
  • mothertotwo
    Anonym (Saltakatten) skrev 2025-06-14 21:01:56 följande:

Jag ser 😍👏🏻 

Vad roligt, både du och jag med våra svaga streck. Hoppas vi snart har ännu tydligare streck så man törs tro på det, men jag tror att du har nåt på gång 🤞🏻

🙈 Jag kände bara innan att jag ville testa för skoj skull när vi kom hem från stan. Eftersom jag hade mitt lilla raseri utbrott igår. Sen har jag sedan någon dag enorm trötthet, men läste att det kunde vara pga högt progesteron. 🙂 Ska bli riktigt kul att följa och se om det verkligen blir något. Vi får både du och jag hoppas på starkare plus snart, om det gror något där inne hihi. Du har väl bim snart?🙈 Jag har inte det förrän den 22 juni om man räknar från ägglossning den 8 juni 😅
  • mothertotwo
    Anonym (Saltakatten) skrev 2025-06-14 22:07:57 följande:
    Jag har BIM 16-17 juni. Har bara 11-12 dagars lutealfas så jag håller andan några dagar nu och hoppas inte mensen drar igång och att plussen blir starkare 🙏🏻💕🌈

Asså jag har varit så trött jag också senaste dagarna, somnat på soffan efter middagen varje kväll, helt död. Så har jag varit alla mina graviditeter första trimestern så det lär bli en sömnig sommar, men jag tar det mer än gärna 🥹
    Haha samma här, men somnar innan maten för jag behöver min powernap. Så trött att jag sitter och nickar till. Vi får väl se vad det beror på. Jag ska kolla mitt järnvärde på tisdag. 🙂 Det var så mitt raseri utbrott gick till igår. Jag blev väckt av stim och tjohej när besök helt plötsligt kom igår. Jag ville bara sova så blev arg på sambon för det var till han besöket kom. Bara en sån liten bagatell liksom. Pms deluxe! Jag ville inte bli störd 😂🙈
  • mothertotwo
    Anonym (Saltakatten) skrev 2025-06-15 08:50:48 följande:

Nu tror jag att det är på riktigt, nu törs jag säga att jag är gravid 😭❤️🌈🙏🏻

Så mycket kan ju hända längs vägen, särskilt nu då det är så tidigt men här och nu växer regnbågis i magen 🥹🥰 

Nu ska jag bara ta mig igenom sommaren, livrädd att bebis ska visa sig vara sjuk igen men jag måste försöka tänka positivt. Räknade ut BF och BF är exakt samma dag i februari som vi var tvungen avbryta senaste graviditeten och säga farväl till vår lilla pojke. Får rysningar. Det bara måste vara meningen detta ❤️

Såååån FANTASTISK KÄNSLA! Det var menat! Kanske är det hans själ som kom tillbaka, men som frisk. 🙏🙏🙏 Stort grattis till graviditeten ❤️❤️❤️

Jag vaknade för en timme sen, men har inte kissat än och är lite kluven om jag ska kolla igen eller om jag ska vänta. Kan inte bestämma mig haha. Har alltså suttit jätte kissig sedan jag vaknat haha. Tempen stabil med någon pytte liten förhöjning. 🤞🏻🤞🏻
  • mothertotwo
    Sarasi skrev 2025-06-15 09:53:41 följande:
    Så kul och grattis! Hoppas allt går bra denna gång!
    mothertotwo skrev 2025-06-15 09:28:21 följande:
    Såååån FANTASTISK KÄNSLA! Det var menat! Kanske är det hans själ som kom tillbaka, men som frisk. 🙏🙏🙏 Stort grattis till graviditeten ❤️❤️❤️

Jag vaknade för en timme sen, men har inte kissat än och är lite kluven om jag ska kolla igen eller om jag ska vänta. Kan inte bestämma mig haha. Har alltså suttit jätte kissig sedan jag vaknat haha. Tempen stabil med någon pytte liten förhöjning. 🤞🏻🤞🏻

Nu har du säkert redan testat men jag hade väntat till imorgon så ser man en större skillnad ifall det är positivt när det är så tidigt. 
    Ja, kunde inte hålla mig. Men nu lär jag vänta några dagar 🤞🙈

Dagens blev så här i alla fall: 

• mothertotwo
    Anonym (Saltakatten) skrev 2025-06-15 11:10:39 följande:

Tack så mycket allihopa 💕 Blir så tårögd, tack för att ni håller tummarna för oss 🙏🏻🥹🌈

Och nu säger jag grattis till dig mothertotwo, det är verkligen nåt där 😍👏🏻 

Tror du det? 🙈🙈 Jag vill nog inte tro på det riktigt ännu förrän det är klarare på testet. Ska kolla med en digital om några dagar. Men jag har flera dagar kvar till bim. Det är en hel vecka kvar. 😅
  • mothertotwo
    Anonym (Lorem) skrev 2025-06-15 14:06:04 följande:
    1/6 becky ➕
    1-2/6 Monki19 ➖
    6/6 Valentines ➕
    8/6 studerande +
    8/6 Majsipajsi ➖
    8/6 Flowwer ➖
    9/6 Enlitentill ➕️
    9/6 Haringenfantasinuheller
    11/6 Vallmo93 ➖
    11/6 Annpor ➖ 
    11/6 Ardna ➕
    12/6 Nanathalie
    12/6 Sarasi
    13/6 A-Ö ➕
    13/6 litentott
    13/6 Rhea
    14/6 Amanda 
    14/6 lamaja➕
    15/6 Lorem ➕
    16/6 Saltakatten ➕
    16/6 ungmo98
    18/6 Bellis9207
    19/6 Önskan97
    19/6 Elisand
    21/6 syren93
    21/6 tredje
    22/6 Juniverse
    22/6 Siripiri 
    22/6 Mothertotwo
    24/6 Valkyria
    25/6 elliibelli
    26/6 lillrömpa
    28/6 Tjej90sve
    29/6 Hoppaspånr1
    30/6 Monki19

MA i december, trodde  det var game over denna cykel, testade idag. Jag är glad men så försiktig. hoppas det går vägen nu. Jag är 35 år och har försökt sedan juli 2024 🌈
    Stort grattis! 💜💜 9 + i listan nu... Juni levererar! Jag avvaktar lite till och ska testa ett digitalt innan jag ropar woho. 😍
Svar på tråden BIM juni 2025