BIM juni 2025
Jag tror jag har fått min först nidblödning någonsin? Torkade mig tidigare idag och det var en liten ljust rosa flytning på pappret 🌸 Men sen efter det har det inte kommit mer. Är nånstans mellan 6-7 dagar efter ägglossning beroende på vilken app jag använder. Hooppas så mycket att det stämmer och att det är en bebis som vill stann🥹 i övrigt har jag haft lite diffusa stickningar i magen
Min cykel denna månad verkar så konstig, är på BIM idag som dessutom sen X flyttats till 16 dagar efter ÄL än tidigare som varit 15 dagar. Fortfarande ingen mens som dykt upp ( jinxar väl nu ?) och klockan är liksom sen eftermiddag, dessutom NOLL känning på vare sig mens eller grav. Tog senast negativa ( testa tidigt ) i förrgår pga midsommar och vi skulle ta lite vin till middagen så chansen är ju minimal jag är gravid.
Kan det varit så att jag inte ägglossat denna månad, lyckades inte hitta peak denna gång? Någon som haft så innan och vet om mensen blir sen då?
hoppas ju ändå lite att det kanske är en graviditet men som sagt det är inte så stor chans 😔
Tack Hurni🥰
Javisst!! kanske faktiskt är din tur nu med?! Med tanke på att jag inte hade några symptom heller 🙈
du får testa imorgon bitti om tant röd ej dykt upp 😃♥️