BIM juni 2025
Hur tolkar vi detta?😂 äl+12, taget seeeeent vid 21:30 haha
Hur tolkar vi detta?😂 äl+12, taget seeeeent vid 21:30 haha
Det har spänt som sammandragningar i livmodern i flera dagar nu. Gör inte ont än, men så känns det inte innan mens hos mig för då gör det ont. I dag sänktes tempen igen så den går i vågor hela tiden, men sänks den ytterligare i morgon kan jag väl förvänta mig att mensen kommer?
Jag har en Apple Watch istället men den kan vara helt ute och cykla så kanske din är också? Tex har min visat låg temp hela veckan nu när jag är på progesteron tabletter 🙈
Jag fick ju positivt ägglossningstest 30 maj. Kände tydliga ägglossningssmärtor 31 maj. Så är ju ganska säker på att ägglossningen skedde då.
Nu säger min klocka (samsung) att jag ska ha ägglossning imorgon istället? 🤔 jag förstår ingenting. Någon som varit med om något liknande? Skickar en bild på min tempkurva. Sen jag började vilja ha barn igen har ju min kropp blivit helt konstig 😅😅
Är nästan helt säker på att jag hade ÄL runt tis/onsdag, och igår vaknade jag upp jätte sjuk 🤧 känns som hela kroppen lagt av nu med denna cykel för det, tror ni det påverkas? eller är det jag som är helt hysterisk i vanlig ordning 😅

Det är minst sagt spännande här idag! Jag får skuggor på babyplan hela tiden 🙈 men ändå inte så att jag kan säga att det är ➕ ett abblo från i morse har också torkat med en linje.
Är inte säkert att det syns med fl bildkvalitet men testar. Kanske någon som vill se 👀
Tack ❤️ igår såg jag inget, annars hade det varit lika många tester från igår 😅 Tyckte mig se något i morse men är helt ärlig inte klok på det. Tycker de bleknar efter ett tag medan pregmate är blanka inom tiden och sen får ett streck.
Helt omöjligt att vänta med att testa ju 😅 Håller tummarna att ditt plus är tydligt när det kommer 🤞🙏😍