Inlägg från: Anonym (fdPåJakt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fdPåJakt)

Dåliga killar

Anonym (Krantz) skrev 2025-05-06 22:32:06 följande:
    Dåliga killar

Vet inte om jag har otur eller om det är såhär man brukar ha sex
    Men har legat med några killar och tycker inte det har varit fantastiskt med någon. Mycket beror på att fokuset för dem verkar vara att få upp den så de få in den i mig och då är förspelet rätt kort så det har hänt att jag inte hunnit bli så våt. De har smekt mig lite grann och rört mig men inte alls länge och ibland inte på ett skönt sätt och sedan viljat komma in i mig. De vill gärna bli runkade eller avsugna för att få upp den där allt fokus handlar om att ha den hård. Men ingen tanke på om jag är våt samtidigt.  Sedan kommer någon snabbt när den fått in den och då är det typ klart för han vill sova. Då har inte jag fått ut det jag vill. Dessutom säger man hur man vill ha det men de lyssnar inte och gör samma sak igen. Känner mig nu halvt sugen på att ha sex med någon ny om jag lär känna någon, är singel nu. Är det såhär man har sex för isåfall kan jag likagärna onanera ensam

Jag hade gärna velat ha längre förspel där det även är fokus på att jag är våt

Vad tråkigt att höra att det blivit på detta vis för dig.

Nej, alla män är inte på det viset.
    Det är många av oss som sätter sin kvinnas njutning i första rum och tar henne till maximal extas under en lång sexakt där hon får ordentligt utlopp för sina lustar.

Jag tycker att du ska vara lite noggrann när du väljer sexuell partner nästa gång. Våga prova dig fram tills du hittar rätt man i livet.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Krantz) skrev 2025-05-07 18:51:09 följande:
    Ja det verkar viktigt att låta det ta tid

kommer vara mer selektiv då dessa dåliga sex får mig avtänd på sex. Vill gärna veta hur det ska gå till lite innan så det inte blir en besvikelse 
    Prata och kommunicera om sex med ev tilltänkt partner. Berätta om att du söker en man som gillar och tänder på långa förspel.

För mig och min kvinna börjar det ibland långt innan vi hamnar i säng, med antydningar under dagen på olika sätt; väl valda ord, smekningar och förväntan. När det väl är dags är hon ofta redan så tänd så att jag får hålla henne tillbaka för att leka med henne innan det är dags för huvudakten.

Jag tror att du får vara lite beredd på att du inte hittar rätt direkt i ditt sökande.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Blåvitt skrev 2025-05-08 17:12:05 följande:
    Kanske men det är ju mitt behov som är det viktiga 
    För en bra älskare, är det det motsatta som gäller. Det gäller för TS att sålla för att inte behöva sexa med egon.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (*) skrev 2025-05-09 15:24:00 följande:
    Knappast. Men jag förstår att man tror detta om man är fast i sin egen lilla incelbubbla.
    Jockehockey skrev 2025-05-09 14:59:13 följande:
    Det är stor skillnad att man inte vill göra jobbet för tjejens njutning ich att vara våldtäktsman.

Jag själv slutar så fort jag har kommit. Det är ju det som är det viktiga

Jo, för då utnyttjar man en annan människa som knappast ville detta från början. Och tänker bara på sina egna behov. Psykopater tänker på det sättet. 

Sen tror jag inte ett dugg på att du ens får nåt. Du för ett typiskt incelresonemang, likt det flesta män på det här forumet.

Det är nog fredagstroll som rumstrerar i forumet. Obestämd
Svar på tråden Dåliga killar