• Jimmy75

Dåliga killar

Känner inte alls igen mig själv i den beskrivningen av man. Tänker att det beror på många saker men mest erfarenhet. Både vad för slags erfarenhet de har och hur mycket. Själv har jag alltid fokus på kvinnan eftersom jag lärt mig att det också blir som allra bäst sex för mig också då. Få saker är så upphetsande som att kunna bidra till sin partners njutning och man får igen det tiofalt så det är liksom bara vinster i det. 

• Jimmy75
    Anonym (Otur) skrev 2025-05-07 00:10:13 följande:

Jag lovar, de finns på riktigt, männen som menar allvar med att sex handlar om kvinnans njutning och inget annat. Som har tålamod och bygger upp laddningen tills man inte står ut att vänta längre och ber dem att tränga in i en. Som ber om att få slicka en och menar allvar med att det inte finns något bättre. Som, när man frågar dem vad man kan göra för dem, svarar "Din njutning är den enda tillfredsställelse jag behöver".

Jag vet att det finns åtminstone en sådan man (men han är inte ledig). 

Ja de finns. Jag är exakt likadan och det är inte av några altruistiska eller hjältemodiga övertygelser. Det är helt enkelt att det på det viset blir allra bäst och mest njutning för både partnern och mig. Sedan kräver det ju engagemang från båda såklart och kommunikation. En person är inte den andra lik och det tar ett tag att lära känna varandra 
  • Jimmy75
    Anonym (Rune) skrev 2025-05-07 17:33:05 följande:
    Men om jag får vara lite petig: Är inte sex till för bådas njutning?
    Det BLIR ju bådas njutning. Den mannen får ju redan njutning av det han gör och jag garanterar att han får ?tjänsten? (i brist på bättre ordval) återgäldad
  • Jimmy75
    solochregn skrev 2025-05-23 13:48:28 följande:
    Tråkigt att läsa. Själv blir jag mycket kåtare och har MYCKET starkare orgasm av att ge kvinnan så mycket njutning jag förmår. Jag utforskar gärna och ?lyssnar? in hur hon reagerar, det märks generellt så tydligt på hennes kropp om hon gillar något eller inte. Blir hon inte våt så vill inte jag penetrera, då måste jag ?hitta rätt? först. Jag har som mål att hon ska ha minst två men gärna fler orgasmer innan jag kommer. Därmed inte sagt att det alltid måste ta lång tid, det beror ju mycket på vilken känsla man är i när man börjar. Men behövs tid så låter man det självklart ta den tid som behövs. 
    solochregn skrev 2025-05-23 13:48:28 följande:
    Tråkigt att läsa. Själv blir jag mycket kåtare och har MYCKET starkare orgasm av att ge kvinnan så mycket njutning jag förmår. Jag utforskar gärna och ?lyssnar? in hur hon reagerar, det märks generellt så tydligt på hennes kropp om hon gillar något eller inte. Blir hon inte våt så vill inte jag penetrera, då måste jag ?hitta rätt? först. Jag har som mål att hon ska ha minst två men gärna fler orgasmer innan jag kommer. Därmed inte sagt att det alltid måste ta lång tid, det beror ju mycket på vilken känsla man är i när man börjar. Men behövs tid så låter man det självklart ta den tid som behövs. 

Sååå sant
  • Jimmy75
    Anonym (Dålig kille) skrev 2025-06-07 02:34:50 följande:

Jag kör förspel in i förbannelse. Minst ska tjejen komma en gpng innan ci har sex. Likförvannat är det sällan det blir nåt efter det. 

Tråkigt såklart att du verkar ha en negativ upplevelse av det, men samtidigt handlar ju sex om så mycket mer än att jaga prestationsbaserade mål. Sådant kan i högsta grad negativt påverka den totala upplevelsen och minska sin partners sexlust och upphetsning.
Svar på tråden Dåliga killar