Anonym (ö) skrev 2025-05-07 09:37:01 följande:
Öh, mer info? På vilket sätt går den "före", exempel?
Och så vill man ju veta vem idolen är förstås :)
På alla sätt. Ska vi göra något en kväll, har planer medan han känner för att lyssna på/kolla videos på idolen så blir det så. Är han ensam hemma och full bombarderas jag med videos hela natten tills jag kräks. Romantisk hemmakväll med vin är jättemysigt tills det råkar komma EN låt med idolen så är kvällen totalförstörd. Då blir han som i trans och babblar om samma saker som jag hört i över 6 års tid och som jag bara inte orkar HÖRA mer, blir bara den musiken tills jag väljer att kasta ut eller gå hem.
Han lyssnar på podar dygnet runt (somnar med lur i ena örat) gällande ALLA som någonsin haft med idolen att göra, gamla assistenter, dansare i olika videos, f.d partners, allt om barnen, f.d livvakter, alla f.d läkare, alla f.d advokater, kändisar som stod idolen nära....
Svarar aldrig i telefon dagtid för reser han kommunalt hör han inte samtal eftersom han lyssnar på idolen podar (alltså OM idolen, inte idolen själv) alternativt jobbar han.
Det finns inget slut på detta och det finns INGA andra intressen!
Vem idolen är? Någon jag brukade älska

men nu bara känner mig irriterad och ett obehag av. En av våra största någonsin. En gissning så får du svaret sen