• Anonym (Lars-Åke)

Dominera eller inte?

Vi brukar ligga skavfötters och leka med varsin sexleksak. Senast gick jag upp på knä bredvid henne och fortsatte onanera. Jag gillade att kunna se hela henne, leka med hennes kropp. Hon verkade inte gilla det, så jag frågade efteråt. Hon sa att hon tyckte att jag hamnade "över" henne, att jag dominerade henne. 

Jag blev paff. Jag har bundit henne, satt ögonbindel, smiskat, viskat dominanta saker i henens öra, och hon har testat att vara den dominanta, även om hon inte är initiativrik.

Utanför sängkammaren är vi hyfsat jämställda. Jag ser det här som en lek med identiteter, ett upphetsande rollspel. Nu är jag rädd att hon ska tycka att det bara ska vara "vanilj" i sänghalmen.

Jag trodde att de allra flesta kvinnor uppskattade att bli dominerade, åtminstone ibland.

Hur ska jag göra? Något råd? (Och helst utan att fördöma, håna eller moralisera.)

• Svar på tråden Dominera eller inte?
  • Tukt

Om hon inte gillar det - så gillar hon det inte.
    Vill hon inte prata om det så är det inte mycket att göra.

• Anonym (Mia)

Du borde ha slutat direkt när du märkte att hon inte gillade det. Be om ursäkt och säg att du inte kommer att göra om det. 

• Anonym (H)

Tycker hon inte om det så är det så, inget du kan göra något åt.

• Lazzi

Det är sant kan inte tvinga någon till nåt man inte vill 
    O lika åt andra hållet 

• Anonym (Lars-Åke)
    Lazzi skrev 2025-05-08 12:23:13 följande:

Det är sant kan inte tvinga någon till nåt man inte vill 
    O lika åt andra hållet 

Det är klart att jag inte vill tvinga henne. Men allt är inte så enkelt som att "gillar hon det inte så låt bli". Hon gillade inte sexleksaker, men vi testade och nu gillar hon det mycket. Jag föreslog att lyssna på erotiska noveller, och nu vill hon alltid det. Och som sagt: Hon verkar gilla lite lagom smisk, att bli bunden och få ögonbindel. Det är väl dominans om något. 
  • Anonym (Kinkexperten)
    Anonym (Lars-Åke) skrev 2025-05-10 08:01:06 följande:
    Det är klart att jag inte vill tvinga henne. Men allt är inte så enkelt som att "gillar hon det inte så låt bli". Hon gillade inte sexleksaker, men vi testade och nu gillar hon det mycket. Jag föreslog att lyssna på erotiska noveller, och nu vill hon alltid det. Och som sagt: Hon verkar gilla lite lagom smisk, att bli bunden och få ögonbindel. Det är väl dominans om något. 
    Jo, men alla har sina egna gränser.

En jag träffat ville gärna bli kissad på eller äta sin egen sats, men smisk var inte ens något att tala om. Det var lika ointressant och konstigt för honom som att bli klappad med en bit selleri eller nåt.

Det finns hundra olika sätt att vara undergiven eller dominant på. Det som är rätt för en är fel för en annan.
  • Anonym (H)

Tror inte att det är så vanligt att vilja bli dominerad som kvinna eller man heller för den delen.

• Anonym (Kinkexperten)
    Anonym (H) skrev 2025-05-10 19:09:38 följande:

Tror inte att det är så vanligt att vilja bli dominerad som kvinna eller man heller för den delen.

Fantisera om dominans- jättevanligt.

Lätt dominans med lite smisk och rep - väldigt många har provat, men bara ca 10-20 % är personer som verkligen tänder på det.

Om du pratar 24/7 slav så nej, inte vanligt alls.
  • Anonym (Lars-Åke)

Nu har jag löst det. Jag satte mig alltså upp vid henne i sängen, medan jag onanerade, och hon tyckte att jag var för dominant. Jag kom på då att jag skulle kunna binda för hennes ögon först, så ser hon inte var jag är. Hon log åt förslaget...

Svar på tråden Dominera eller inte?