Inlägg från: Anonym (Roine) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Roine)

Få men inte ge

Allan 1 skrev 2025-05-11 23:11:38 följande:

Kan tycka att det är ganska ledsamt ibland att aldrig få tillbaka.  Har alltid älskat att ge massor, och är nog bland de bästa har flera sagt. Men ytterst sällan fått tillbaka.
    Lärt mig att leva med det , skulle aldrig be om de heller.  

Ja, man får inte alltid det man önskar sig, men förhoppningsvis åtminstone det man behöver.

Vi ger varandra oralt, men jag saknar annat. Initiativ, fantasi, variation i ställningar, att se porr ihop och annat. Men jag överlever det, och det jag faktiskt får är så mycket värt att det andra betyder mindre.
  • Anonym (Roine)
    Anonym (Tänk på hur du uttrycker dig) skrev 2025-05-10 16:32:12 följande:
    Dumt att vara grov och vulgär på ett familjeforum.

En grundregel här på forumet är att man vårdar sitt språk och pratar som en vuxen människa. Nåt annat är sjukt respektlöst.
    Det här forumet passar nog inte för dig. Forumet handlar om sex. Könsord är ganska vanliga här. Men du kanske hoppas lära upp alla andra på FL om vilket språkbruk du vill ha?

(För övrigt gillar jag inte att du sätter ordet "sjukt" framför "respektlöst". "Sjukt" är ett så totalt utslitet kraftuttryck att det mist all sin kraft, det gör bara inlägget mindre intressant. Men det skulle jag ju aldrig skriva, alla får uttrycka sig som de vill, inom rimliga gränser.)
Svar på tråden Få men inte ge