• AM2003

En spännande och överraskande upplevelse på tåget

Hej allihopa!
    Jag vill berätta om när jag skulle åka hem från Odenplan med pendeltåget i onsdags eftermiddag.
    Jag klev ombord på tåget under rusningstid på Sthlm tåget. Jag stod vid utgångarna i en vagn där dörrarna är för att kliva av och på tåget. Jag ställde mig på gränsen mellan rummet där alla sittplatser är, och där utgången är. Jag stod precis på gränsen och höll min hand i den gula halv bågformade handtaget som satt vid glasfönstret mellan sittplatserna och utgången. Jag var typ halvt inne i sittrum och utgången, om jag minns rätt.

Jag stod där en stund och märkte att någon tryckte på min rygg och rumpa. Det kändes mest som ett tryck på rumpan. Jag tryckte tillbaka lite för att testa, bara för att se om jag skulle få respons. Ville bara testa för att se om detta var en olyckshändelse eller inte. Men jag fick respons. När denna person inte tryckte på min rygg, kände jag bara värme och lätt tryck på rumpan, så jag vände huvudet bakåt. Där stod en tjej, säkert runt min ålder. Hon stod med ryggen emot mig. När jag kollade bakåt, tänkte jag: "Yes, tur att det inte var en kille, då skulle jag ha skämts som fan."

Det höll på ett tag, med lätta tryck. Ibland uppfattade jag det som att hon gnuggade lite försiktigt när hon tryckte emot min rumpa. Detta höll på ett litet tag. Sedan tappade vi kontakten med detta beröring, så jag steg ett steg bakåt och nuddade hennes rumpa igen, och fick respons på samma sätt. Hon tryckte ibland väldigt hårt och höll kvar det hårda trycket. Vet inte hur länge, men det kändes som minst 20 sekunder eller längre. Det gjorde inte ont. Detta gjorde hon några gånger. Hon stod också på sidan bakom min rygg, om jag minns rätt, så hon kan även ha tryckt med benet eller höften mot min rumpa.

Jag ångrar att jag inte vände mig om och kollade vad hon ville mig när hon tryckte hårt och höll kvar trycket. Vad kan hon ha menat? Flörtade hon bara, eller var det något annat? Vad tror ni? 

Jag vill också säga att jag inte har koll på sånt här med tjejer. Jag har aldrig haft ett förhållande eller haft sån här kontakt med tjejer förut. Jag är helt ny inom detta. Jag får skylla på att jag är en ung kille på 21 år, och jag fyller 22 i höst. Förmodligen kommer jag att lära mig mer om tjejer och hur man hanterar sånt i framtiden.
    Tack i förhand för svar Skrattande
  • Svar på tråden En spännande och överraskande upplevelse på tåget
  • Anonym (Goja)

Din historia är påhittad. Alternativt så råkade du ut för en transkvinna. Grattis!

• KimLinnefeldt

Det låter som en upphetsande och intim liten stund du fick. Njut av minnet.

Men var försiktig med att ta såna initiativ själv, det kan uppfattas som ett sexuellt övergrepp.

När jag var barn fick jag en känning i tunnelbanan, troligen av en man, som tryckte sig mot min stjärt. Det var väldigt obehagligt.

Sen när du har en flickvän så kan du be henne upprepa den där scenen tillsammans med dig, som ett rollspel.

Svar på tråden En spännande och överraskande upplevelse på tåget