Inlägg från: Anonym (Kratta) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kratta)

Jag gillar all form utav uppmärksamhet

Anonym (b) skrev 2025-05-15 19:30:48 följande:

Fler?Glad

Kan du utveckla ett scenario av negativ uppmärksamhet du har fått som du gillar?

Om du till exempel har fått höra av en vän att några i din cirkel tycker du är en jävligt svåromtyckt person som man bara inte vill fortsätta prata med, hur hade du tagit det?

Som att det är nice att dom tagit sig tiden att prata om just dig?

Utveckla gärna!
  • Anonym (Kratta)
    Anonym (b) skrev 2025-05-15 20:02:38 följande:
    Ja, att personer driver med mig. Pga att dem vet vad jag gjort för sjuka grejer. 

Ja, det hade jag tyckt var lite kul sjukt nog. Lite jobbigt också såklart. 

Det finns ju skillnad på det med.

En är ju lite mer att du får kommentarer som i ditt huvud grundar sig i att du var ?tuff och obrydd? som polarna skrattar lite åt men ändå glädjs av och en där man i princip hånas och förnedras av sina dunheter.

Så,

Tycker du lika mycket om att höra att du var ?helt jävla galen och gränslös? när du gjorde sjuka saker som att du var ?helt jävla efterbliven som ville fucka allt??

Och om du gillar båda så kan du beskriva hur dom båda känns. 

Negativ uppmärksamhet i den här benämningen handlar om att folk kan säga hemska saker om en och man gillar att dom ens tänker på en istället för att ta åt sig av kommentaren.

Därför jag frågar så mycket :) 

• Anonym (Kratta)

Charmiga kommentarer i en rätt seriös tråd.
    Ganska exponerande för vem man är som person.
    Och här sitter folk och ger dig råd. 
    Vi förstår :)

• Anonym (Kratta)

Skäms aldrig för vem du är, hjälp finns! :)

• Anonym (Kratta)
    Anonym (b) skrev 2025-05-15 20:42:37 följande:
    Gillar den första.

''Helt jävla galen och gränslös'', ja det är också okej.  För det är jag ju. 

''Helt jävla efterbliven...'', det kan jag tåla att höra. 
    Aha!

Så du är eventuellt vilsen med en vilja om att se rebellisk ut för att förtränga självkänslan.

Du tål det, det är inte smickrande för dig.

Du väljer din ?I dont give a fuck? attityd som ett plåster, vanligt förekommande för många.

Glad att du sökt hjälp! 
  • Anonym (Kratta)
    Anonym (b) skrev 2025-05-15 21:25:10 följande:
    Jag är inte 40.

Vi vet alla att du använder annan ålder och andra termer än det som är, ibland till och med kön. Det gör man i andra trådar ibland.

Sånt där gör man ju för att skydda sig från att känna sig blottad med sin story ELLER för att sanningen kommer fram om vad som händer, som i ditt fall. Där alla redan vet vad som pratas om och den här jäkla kotten som svarar på allt än idag fattar inte 🤣

Morsan väntar nog på att du skrivit av ditt skitdump för polaren i tråden och vill att du steker korv för henne 🤣

Svar på tråden Jag gillar all form utav uppmärksamhet