• Anonym (b)

Jag gillar all form utav uppmärksamhet

Anonym (Kratta) skrev 2025-05-15 20:17:21 följande:

Det finns ju skillnad på det med.

En är ju lite mer att du får kommentarer som i ditt huvud grundar sig i att du var ?tuff och obrydd? som polarna skrattar lite åt men ändå glädjs av och en där man i princip hånas och förnedras av sina dunheter.

Så,

Tycker du lika mycket om att höra att du var ?helt jävla galen och gränslös? när du gjorde sjuka saker som att du var ?helt jävla efterbliven som ville fucka allt??

Och om du gillar båda så kan du beskriva hur dom båda känns. 

Negativ uppmärksamhet i den här benämningen handlar om att folk kan säga hemska saker om en och man gillar att dom ens tänker på en istället för att ta åt sig av kommentaren.

Därför jag frågar så mycket :) 

Gillar den första.

''Helt jävla galen och gränslös'', ja det är också okej.  För det är jag ju. 

''Helt jävla efterbliven...'', det kan jag tåla att höra. 
  • Anonym (b)
    simhip skrev 2025-05-15 20:57:00 följande:

Tycker du kan gå ut ur rummet som 40 åring man och säga till morsan att du och polarna har vitt mjöl i påsen så slipper du henne för livet. En sån gubb fan vill mamsen inte ta hand om va?

Tramstråd med underliggande meningar som varje fån har fattat, inga nazist skämt här heller tack, kan finnas judar i denna tråd med, tack!

Jag är inte 40.
  • Anonym (b)
    Anonym (Kratta) skrev 2025-05-15 22:21:55 följande:

Vi vet alla att du använder annan ålder och andra termer än det som är, ibland till och med kön. Det gör man i andra trådar ibland.

Sånt där gör man ju för att skydda sig från att känna sig blottad med sin story ELLER för att sanningen kommer fram om vad som händer, som i ditt fall. Där alla redan vet vad som pratas om och den här jäkla kotten som svarar på allt än idag fattar inte 🤣

Morsan väntar nog på att du skrivit av ditt skitdump för polaren i tråden och vill att du steker korv för henne 🤣

Vem tror du att jag är? 
  • Anonym (b)
    Anonym (?) skrev 2025-05-15 22:41:26 följande:
    Jag tror att du är någon med ..... problem. Som inte ska lösas på ett nätforum.
    Jag frågade inte dig. 
  • Anonym (b)
    Anonym skrev 2025-05-16 00:51:43 följande:
    Autism kan du omöjligt ha. Autister blir trötta/utmattade av uppmärksamhet och ståhej. de brukar inte vara bekväma med det
    Jo, jag har autism.

Gravt säger en läkare.
  • Anonym (b)
    Samanta245 skrev 2025-05-16 09:11:07 följande:
    Du behöver hjälp. En psykolog.  Sluta störa eller såra andra.  Du har problem med din hjärna.  Låt inte din hjärna kontrollera dig eller styra för att din hjärna har problem.  Det är inte ditt fel att du är sån. Allt hänger på hjärnan. Lyssna inte på din hjärna.  Gör bara det som är rätt.  Du vet och har hört vad som är rätt och fel men din hjärna säger något annat på grund av att du har autism.  Låt inte den styra dig. Jag vet att det är svårt men du kan om du försöker.  Jag har en dotter med autism.  Hon är snäll och gullig. Kramas hela tiden.  Hon var bråkig i början men hon har  blivit bättre.  Hon går hos en psykolog.  
    Jag går hos en psykolog. 
  • Anonym (b)
    Anonym (Trött) skrev 2025-05-16 15:17:46 följande:
    Vad säger hen till dig?
    Mestadels hm. 
    Typiskt psykologer.  

Sluta skriv hen. Det finns intersex, javisst.
    Men om det är rätt medicinskt så är det man eller kvinna. 
    Sedan kan det finnas en konstig blandning.
    Men är det rätt biologiskt så är det man eller kvinna.
  • Anonym (b)
    Anonym (Trött) skrev 2025-05-16 15:31:48 följande:
    Biologi betyder inget längre. Det måste du lära dig. Även om det känns svårt.
    Biologi är viktigt. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (b)
    Anonym (Kratta) skrev 2025-05-15 22:21:55 följande:

Vi vet alla att du använder annan ålder och andra termer än det som är, ibland till och med kön. Det gör man i andra trådar ibland.

Sånt där gör man ju för att skydda sig från att känna sig blottad med sin story ELLER för att sanningen kommer fram om vad som händer, som i ditt fall. Där alla redan vet vad som pratas om och den här jäkla kotten som svarar på allt än idag fattar inte 🤣

Morsan väntar nog på att du skrivit av ditt skitdump för polaren i tråden och vill att du steker korv för henne 🤣

Du svamlar. Du är helt ute och cyklar. 
Svar på tråden Jag gillar all form utav uppmärksamhet