Längd på män
Mäns längd och inkomst/status verkar vara grundläggande när kvinnor väljer, precis som vikt och ålder för män.
Dvs. Det är fördelaktigt att ha dessa egenskaper, men det går att hitta en partner ändå om man visar framfötterna.
Mäns längd och inkomst/status verkar vara grundläggande när kvinnor väljer, precis som vikt och ålder för män.
Dvs. Det är fördelaktigt att ha dessa egenskaper, men det går att hitta en partner ändå om man visar framfötterna.
Du svarar på min fråga i samma inlägg där du frågar hur du låter nedlåtande.
Vad sägs om .. dom flesta tycker det ser knasigt ut när mannen är kortare.? Man får tycka att utvecklingsstörda ser konstiga ut, eller att överviktiga ser lata ut, men man säger det inte högt. Även om tanken är fri så är det nedlåtande att uttala detta.
Frågan om en poll om optimal vikt på en kvinna hade tillåtits? Förmodligen hade man blivit bannad pga de känsliga mods som finns här.
Först och främst behöver fler män lära sig att leva utan kvinnor.
Odla egna sociala kontakter och intressen. Denna desperation som finns bland vissa män är tyvärr beklaglig.
Jag är 167 och brukar inte bli tagen som attraktiv. Vet ni jag hitta ett par skor med ett inlägg som kan öka runt 8 cm på din längd utan att det syns. Så jag blir typ 175 med skorna på.
Jag testade dem ute på krogen. Det som hände var att jag aldrig talat med så många tjejer och der var tjejer som självmant började prata med mig. Tog jag av dem så försvann resultaten.
Det som gör mig nästan tårögd är att varför kan inte tjejer se mig för den jag är utan måste bara gå efter min längd... 😥