Inlägg från: Anonym (156) |Visa alla inlägg
  • Anonym (156)

Längd på män

Så länge de är längre än mig så är det lugnt och jag är 156. Skulle däremot aldrig medvetet välja en "lång" kille, tycker det känns som lite peddovibbar att gå hand i hand med en tvåmetare, fast jag är drygt 40. Eller som att man vore hans chihuahua. Lagom är helt enkelt bäst!

• Anonym (156)
    Studentpappa skrev 2025-05-11 18:08:17 följande:
    Så du känner dig som ett barn pga din längd får man då anta? Märklig association 
    Nej, jag känner mig inte som ett barn. Men det ser förjävla löjligt ut. Ungefär samma känsla som att kvinnor inte vill ha kortare män, I guess.
  • Anonym (156)
    Studentpappa skrev 2025-05-11 19:33:41 följande:
    Det är ju som tur vitt skilt från peddovibbar iaf. Annars skulle ju ska short kings ha ytterligare något att lipa om Baby
    Så du bestämmer vad jag ska tycka? Kan vara bra att veta!
  • Anonym (156)
    Anonym (Vadgöra) skrev 2025-05-11 19:36:10 följande:

Så vad ska man göra om man är 167 cm kille. 

Tjejer tittar inte ens på mig. Hur trevlig social eller attraktiv du annars är spelar ingen roll. Man är borträknad direkt..

Det går ju fet-ner så länge du själv beskriver dig som "trevlig", "social" och attraktiv" i alla fall. Rätt så subjektiv bedömning som du är den sista att avgöra.
  • Anonym (156)
    Anonym (Rob) skrev 2025-05-11 19:47:02 följande:
    Ska man tolka det som att du inte får så mycket på längden?  Hur lång är du själv?
    Jag chansar på 170.....
  • Anonym (156)
    Anonym (Vadgöra) skrev 2025-05-12 17:45:52 följande:
    Inte konstigt vissa män inte får ligga då. Det spelar ingen roll vad man gör så får man ändå dissen.

Allt snack om att det är mannens fel och han ska jobba på det o det är ju inte mycket värt om man redan är borträknad av majoriteten tjejer på grund av längd. 
    Till skillnad från män som ligger med precis allt som inte är kremerat! Alla har sina preferenser, tycker det är rätt sunt istället för att vara helt jävla desperat, det är inte jätteattraktivt faktiskt. 
Svar på tråden Längd på män