Längd på män
De som röstat på 172 cm måste vara fejk röster...
De flesta kvinnor skulle inte välja kortaste mannen i gruppen.
De som röstat på 172 cm måste vara fejk röster...
De flesta kvinnor skulle inte välja kortaste mannen i gruppen.
Frågan om en poll om optimal vikt på en kvinna hade tillåtits? Förmodligen hade man blivit bannad pga de känsliga mods som finns här.
Nu fyllde jag i 184 cm eftersom det är närmast nuvarande kärleken.
Exet var 176cm. En tidigare fling var 170cm, dvs lika lång som jag.
Så vad ska man göra om man är 167 cm kille.
Tjejer tittar inte ens på mig. Hur trevlig social eller attraktiv du annars är spelar ingen roll. Man är borträknad direkt..
Glömde, hade stämt träff med en kille som sa att han var 180... när vi möttes upp när jag klev av tåget var han definitivt inte 180, inte heller 170... Jag var villig att ge det en chans då vi hade haft många, långa och intressanta samtal på telefon, han ghostade mig för att jag var längre än honom.
Som tröst för att kvinnor väljer långa män så kan kortare män trösta sig med ett längre liv.
Det ena utesluter väl inte det andra ? Men ofta kommer långa män och smala kvinnor undan genom att inte behöva vara charmiga.
Attraktion eller inte. Attraktion har faktiskt inte bara med utseende att göra. Det kan handla om en sexuell dragningskraft, charm etc. För mig växte en person sjukt mycket ju mer jag lärde känna hen, och då först kände jag mig sjukt attraherad av hen. Där var det självförtroendet och charmen som stod för attraktionen.
Handen på hjärtat, de flesta par där ute ser inte ut som fotomodeller och de flesta är nöjda med sitt val såvida partnern inte sunkar ner sig alldeles för mycket.
Dom med orimliga krav sitter och gnäller på forum om hur fula alla är, trot
s att dom inte skulle ha en chans i världen om så alla såg ut som modeller. Dom flesta faller helt enkelt inte för utseendefixerade människor, för ett sånt förhållande skulle tära extremt på självförtroende, och mår man inte bra och känner sig älskad för den man är, är förhållandet ändå inte vatten värt.