Längd på män
Män är som kukar, ska vara rejäla för att duga
Så länge det inte handlar om en micropenis så går allt bra.
Män är som kukar, ska vara rejäla för att duga
Mäns längd och inkomst/status verkar vara grundläggande när kvinnor väljer, precis som vikt och ålder för män.
Dvs. Det är fördelaktigt att ha dessa egenskaper, men det går att hitta en partner ändå om man visar framfötterna.
Du svarar på min fråga i samma inlägg där du frågar hur du låter nedlåtande.
Vad sägs om .. dom flesta tycker det ser knasigt ut när mannen är kortare.? Man får tycka att utvecklingsstörda ser konstiga ut, eller att överviktiga ser lata ut, men man säger det inte högt. Även om tanken är fri så är det nedlåtande att uttala detta.
Frågan om en poll om optimal vikt på en kvinna hade tillåtits? Förmodligen hade man blivit bannad pga de känsliga mods som finns här.
Så vad ska man göra om man är 167 cm kille.
Tjejer tittar inte ens på mig. Hur trevlig social eller attraktiv du annars är spelar ingen roll. Man är borträknad direkt..
Asså. Jag har ett ungt utseende och var i mina yngre år så blev jag uträknad för att tjejerna trodde jag bara var barnet. När man är äldre så är man för gammal för förhållande och så flyr dem för det. För unga tjejer som tror jag är i deras ålder tycker jag är för gammal för att satsas på. Lägg dessutom till att jag inte är den längsta killen.
Javisst jobba på självkänsa, social, osv. Tror ni inte jag gjort det eller o är jättego socialt. Men med ovan sagt så är min uppförsbacke så brant så man behöver klätterutrustning för att få tjejernas intresse trots hur mycket man jobbar på sig själv.
Medans andra långa killar med rätt basröst och utseende inte behöver göra nåt förrän tjejerna börjar le och pilla sig i håret.
Att då komma o skälla på att man som kille inte får gnälla inte klaga, tro att det är lika för alla gör rätt ont faktiskt.
Som tröst för att kvinnor väljer långa män så kan kortare män trösta sig med ett längre liv.