• molly50

Längd på män

Anonym (Rob) skrev 2025-05-13 08:56:05 följande:
    Ursäkta att jag inte attraheras av mulliga och tjocka kvinnor.  Men ni kan ju alltid gå ner i vikt iaf ?
    Jag tror inte att det finns många,om ens några,kvinnor som vill banta tills de ser ut som en anorektiker för att leva upp till dina sjuka ideal.
    Jag tror du behöver inse att det är där ditt problem ligger om du inte lyckas träffa en kvinna. Inte i din längd.
    Att du har ett ideal som säger att kvinnan ska se sjuk ut,inte normal.

elisabethoglund.se/blogg/varfor_forbjuder_inte_sverige_anorektiska_modeller/
  • molly50
    Anonym (Rob) skrev 2025-05-13 13:05:56 följande:
    Skillnad på slanka och hälsosamma tjejer och anorektiker.  De du länkade till ligger garanterat under BMI 14.  

Dessutom är inte anorexia problemet idag. Utan problem är att nästan alla kvinnor är överviktiga idag. Enligt fettprocent 80%
    Jo,det är sant. Och jag kanske överdrev en smula.
    Men det är ju sådana bilder du har lagt upp som dina ideal. Åtminstone åt det hållet. Och du måste ju inse att det inte är normalt med sådan undervikt som du förespråkar. Du stirrar dig blind på bmi.

Och det kan vara lika svårt att ändra på sina ideal med långa män som det är för dig att ändra på dina ideal ang. vikten.
    Jag har själv varit tillsammans med en man som var runt 1,75 lång. Inga problem med längden,för min del, och det var inte anledningen till att det tog slut.
    Det var hans personlighet.
    Något som är väldigt viktigt för mig.
    Utseendefixerade män går t ex bort direkt för mig. Och har alltid gjort.
Svar på tråden Längd på män