Inlägg från: Anonym (Vadgöra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vadgöra)

Längd på män

Så vad ska man göra om man är 167 cm kille. 

Tjejer tittar inte ens på mig. Hur trevlig social eller attraktiv du annars är spelar ingen roll. Man är borträknad direkt..

• Anonym (Vadgöra)
    Anonym skrev 2025-05-12 05:36:33 följande:
    En kille på 167 cm kan aldrig bli attraktiv i mina ögon iallafall. Det är då ett som är säkert.
    Inte konstigt vissa män inte får ligga då. Det spelar ingen roll vad man gör så får man ändå dissen.

Allt snack om att det är mannens fel och han ska jobba på det o det är ju inte mycket värt om man redan är borträknad av majoriteten tjejer på grund av längd. 
  • Anonym (Vadgöra)
    Cartjan1 skrev 2025-05-12 19:40:05 följande:

Men varför vill du veta detta ts? Är du själv under medellängd och har komplex/ fått utstå otrevligheter pga det? För isf borde ju en sådan här form av tråd enbart riskera att du mår sämre - för oavsett hur många kvinnor som skriver att längden inte är väsentlig eller avgörande så kommer du med störst sannolikhet enbart minnas de få som tycker att det är av absolut vikt. Resultatet säger inte heller vidare mycket då det utgår från att männen i exemplet är helt likvärdiga minus längd - så allt du får är längdpreferenser om denna osannolika verklighet existerade, vilket känns som ytterligare självskada då du riskerar att läsa det som att längden är av oerhörd betydelse oavsett hur många som hävdar motsatsen.

Fast folk i tråden hävdar ju att längden har en oerhörd betydelse. Det är få här som hävdar att det inte har det. 
  • Anonym (Vadgöra)
    Anonym (156) skrev 2025-05-12 17:53:08 följande:
    Till skillnad från män som ligger med precis allt som inte är kremerat! Alla har sina preferenser, tycker det är rätt sunt istället för att vara helt jävla desperat, det är inte jätteattraktivt faktiskt. 
    Oavsett sunt eller inte så blir det ju faktiskt synd om männen som då är utsorterade direkt. De kan ju inte göra något. Vad spelar det då för roll om hur jätteattraktivt det är eller inte. De är ju utsorterade ändå. 
  • Anonym (Vadgöra)

Asså. Jag har ett ungt utseende och var i mina yngre år så blev jag uträknad för att tjejerna trodde jag bara var barnet. När man är äldre så är man för gammal för förhållande och så flyr dem för det. För unga tjejer som tror jag är i deras ålder tycker jag är för gammal för att satsas på. Lägg dessutom till att jag inte är den längsta killen. 

Javisst jobba på självkänsa, social, osv. Tror ni inte jag gjort det eller o är jättego socialt. Men med ovan sagt så är min uppförsbacke så brant så man behöver klätterutrustning för att få tjejernas intresse trots hur mycket man jobbar på sig själv. 

Medans andra långa killar med rätt basröst och utseende inte behöver göra nåt förrän tjejerna börjar le och pilla sig i håret. 

Att då komma o skälla på att man som kille inte får gnälla inte klaga, tro att det är lika för alla gör rätt ont faktiskt. 

• Anonym (Vadgöra)
    Anonym skrev 2025-05-12 20:18:44 följande:
    Man är aldrig för gammal för att vara i ett förhållande!
    Nä men de tjejer som tror jag är i deras ålder vill inte för jag e för gammal. De äldre tror jag är ung o vill inte. Sen är jag inte 180 lång. Så rätt kört. 
  • Anonym (Vadgöra)
    Anonym skrev 2025-05-13 15:08:25 följande:
    Problemet är inte att du attraheras av anorektiskt magra kvinnor.
    Problemet är att du kallar helt normalviktiga för tjocka och tjatar hål i skallen på dem att de ska gå ner i vikt för att det är "hälsosamt".
    Hälsosamt för vem? Dig?
    Om vi för tillbaka diskussionen till huvudpoängen så tänker jag att hen som skrev inlägget menar att män har preferenser som kvinnor faktiskt kan göra något åt. Tänker då inte att bli onormalt smal. Utan att gå från överviktig till normalviktig. 

Medans en kille som mig som ligger under 170 vad ska jag göra om jag ska försöka uppfylla kvinnors preferenser på 180+ i längd och det är en nål i en höstack att hitta någon som kan tänka sig min längd. Sen om det finns så räcker ju inte det utan då måste hon gilla mig också. Om det inte matchar så tar det några år till innan nån som gillar min längd kommer fram. 
Svar på tråden Längd på män