Inlägg från: Anonym (Jo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jo)

Längd på män

Personligheten.

• Anonym (Jo)

I min första längre relation var han ungefär lika lång som mig, min make är 1.79. Ingen har varit nån jätte.

• Anonym (Jo)
    Anonym (Rob) skrev 2025-05-12 20:51:06 följande:
    Anonym (M) skrev 2025-05-12 20:19:35 följande:

Varför går dina inlägg alltid ut på att man borde ha preferenser enbart för saker som personen kan påverka? Tror du att attraktion funkar så? Hade du valt en tjock kvinna om det var så att ingen kan påverka sin vikt?

Nej, men varför är det värre att ha preferenser som vikt än att ha preferenser om längd.  När det ena kan du påverka och det andra inte. Borde vara tvärtom..
    Kan ha att göra med det magra, anorektiska idealet hos dig.
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Rob) skrev 2025-05-18 09:55:58 följande:
    Det fungerar inte så. Även om du är 80 attraheras du mer av unga tjejer. Se Dolph Lundgren.
    Tror inte att icke kändisgubbar har någon större chans hos så  unga tjejer
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Kort) skrev 2025-05-18 13:36:40 följande:
    Jo, man kan försöka se bortom attraktion, men det håller sällan i längden. Både känslomässig och fysisk attraktion är biologiskt och socialt grundade behov för både män och kvinnor och om den saknas blir det ofta en obalans eller frustration över tid.
    Samma sak om personligheten är kas, då spelar utseendet ingen roll alls.
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Kämpa för det du vill ha) skrev 2025-05-18 15:53:11 följande:
    Tiotusentals år, rentav hundratusentals år av evolution ska helt förnekas alltså? Kvinnor och skönhet har i alla tider varit synonymt och det går inte bortse från detta bara för att det i värdegrundssamhället är mer PK att gå på personlighet.
    Det borde även gälla männen.
Svar på tråden Längd på män