Ont i ryggen
Man ska såklart inte knäcka andras ryggar om man i e vet vad man gör. Vart i ryggen knäckte ni? Vart har hon ont? Ring sjukvården.
Man ska såklart inte knäcka andras ryggar om man i e vet vad man gör. Vart i ryggen knäckte ni? Vart har hon ont? Ring sjukvården.
Och med vet vad man gör så menar jag att man behöver vara utbildad och inte lärt sig något typ på YouTube.
Ryggen är känslig och mitt i den går centrala nervsystemet med ryggmärgsvätska som är sammankopplat med hjärnan fattar inte hur man vågar göra så själv
Har själv problem med diskarna i ryggen och skulle aldrig våga säga åt någon att knäcka min rygg.
Hon har väl också förhoppningsvis vart ute och promenerat och rört på sig sen hon började få ont.. Sämsta man kan göra är att vara still och sitta eller ligga för mycket.
Dumt och gissa. Hon gråter ju av smärta så troligtvis går inte det.
Förresten vadå. Nyss varit hos henne? Åkte du hem från henne när hon låg på golvet gråtandes?
Förstört henne har du säkert inte gjort men som sagt, var försiktig med ryggar. Jag är ingen expert men skulle inte vilja att nån knäckt min rygg om den inte vet vad den gör.