Jag är bara nyfiken varför en del äldre män väljer yngre kvinnor? och yngre kvinnor väljer äldre män.. Men jag själv tror det beror på att en äldre man känns lite spännande eftersom ha. Har ju mer livserfarenhet osv? Och den unga tjejen ja hon är ju ung så?och kanske känner sig mannen yngre själv då?
Tyra myra skrev 2025-05-14 00:46:37 följande:
Tror nog att det inte finns någon enda orsak utan att det varierar.
Det kan vara så att personer möts och tycke uppstår, oavsett ålder.
Ibland kan det vara en reaktion på tidigare förhållanden eller någon annan erfarenhet.
Tror att det inte är så vanligt att en man aktivt söker efter en kvinna 20 år yngre. Eller att en ung kvinna söker efter en 20 år äldre man. Det bara händer.
Därför tycker jag att det är fullständigt meningslöst att ställa dessa frågor. Jag ställer mig därför frågan till TS Varför är detta så viktigt för dig?
Vad har detta för påverkan på ditt liv?
Tyra myra skrev 2025-05-14 00:46:37 följande:
Tror nog att det inte finns någon enda orsak utan att det varierar.
Det kan vara så att personer möts och tycke uppstår, oavsett ålder.
Ibland kan det vara en reaktion på tidigare förhållanden eller någon annan erfarenhet.
Tror att det inte är så vanligt att en man aktivt söker efter en kvinna 20 år yngre. Eller att en ung kvinna söker efter en 20 år äldre man. Det bara händer.
Därför tycker jag att det är fullständigt meningslöst att ställa dessa frågor. Jag ställer mig därför frågan till TS Varför är detta så viktigt för dig?
Vad har detta för påverkan på ditt liv?