Inlägg från: Samanta245 |Visa alla inlägg
  • Samanta245

Duschar i två timmar

Hur länge duschar ni? Jag tycker att det är jobbigt.  Det tar två timmar när jag duschar.  Jag kan inte en timme.  

• Svar på tråden Duschar i två timmar
  • Samanta245
    Anonym (Kr) skrev 2025-05-14 07:58:17 följande:
    Betalr du per liter varmvatten du konsumerar?
    Nej Tungan ute
  • Samanta245
    Anonym (Testa) skrev 2025-05-14 08:18:14 följande:

Det är väl bara att testa att stänga av varmvattnet så kommer du nog märka att du ?kan? duscha på fem minuter som alla andra. 😉

På fem minuter borstar man tänder. Man blir inte ren på fem min
  • Samanta245
    Aliona skrev 2025-05-14 08:48:02 följande:
    Hur smutsig är du om du inte hinner bli ren på 5 min? Har du tungt fysiskt arbete? Jobbar i gatukök? Stall? Genuin undran.. 
    Jag jobbar inte.  Jag är hemma med mina barn.  Har studerat.  
  • Samanta245
    Anonym (V) skrev 2025-05-14 08:38:53 följande:
    Man borstar tänder på 2 minuter. Borstar man längre så kan emaljen slitas ut.

För att bli ren så krävs enbart att man tvålar in sig och sköljer av. Det kan man absolut hinna på fem minuter.
    Min tandläkare tjatar mycket därför borstar jag tänder i tio min. 
  • Samanta245
    Mrs Moneybags skrev 2025-05-14 14:43:37 följande:

Vad exakt gör du i 2 timmar? Tvålar in dig och sköljer av 20 gånger?

Jag duschar i 10-20 minuter ungefär. Lite längre om jag tvättar håret. 

Om jag vill vara snabb kan det gå på 10. 

Jag masserar håret i några minuter.  Med shampo och utan shampo när jag sköljer. Tvålar in kroppen sen sköljer.  Jag är långsam och försiktig för att inte ramla eller skada sig.  Var extra försiktig när jag var gravid.  Det var jobbigt.  
  • Samanta245

Har man långt hår tar det lång tid.  Det går fortare för killar.  Jag önskar att jag var en kille.  Skulle slippa mensen också.  Kunde resa när jag ville
  • Samanta245
    Agda90 skrev 2025-05-14 16:51:26 följande:
    Hur sjutton tar det två timmar????
    Även om jag tar det lugnt så tar duschen max 20 min. Stänger alltid av vattnet när jag ska schamponera håret eller tvåla in kroppen.
    Agda90 skrev 2025-05-14 16:51:26 följande:
    Hur sjutton tar det två timmar????
    Även om jag tar det lugnt så tar duschen max 20 min. Stänger alltid av vattnet när jag ska schamponera håret eller tvåla in kroppen.
    Det är bra att du stänger av vattnet när du schamponerar. Du sparar vatten. Det gör jag också 

• Samanta245
    Anonym (?) skrev 2025-05-14 18:08:46 följande:
    Har noterat att trådstartaren med det "nicket" skriver helt befängda saker i olika trådar, antagligen i syfte att provocera.
    Antingen någon som inte mår bra eller har uppmärksamhets-behov Om vi slutar svara så matar vi i alla fall inte Trollet.
    Jag vill veta hur andra gör och andras åsikter.  Jag har inte uppmärksamhets-behov och mår bra.  Jag vill bara höra andras åsikter.  Thats all. 
  • Samanta245
    Anonym (?) skrev 2025-05-14 19:31:05 följande:
    Jaja, jag tror inte överhuvudtaget på det.
    Eller menar du att det skulle finnas ett helt gäng olika Samantor med lite olika stavningar som skriver absurditeter både som trådstarter och som svar i olika andra trådar?
    I tråden "vad blir det för mat" skrev en Samanta att det skulle bli helstekt ox 
    filet med potatisgratäng och "någon sås"
    Hoppas du inte behövde duscha innan för då blev det nog sen middag.....
    Anonym (?) skrev 2025-05-14 19:31:05 följande:
    Jaja, jag tror inte överhuvudtaget på det.
    Eller menar du att det skulle finnas ett helt gäng olika Samantor med lite olika stavningar som skriver absurditeter både som trådstarter och som svar i olika andra trådar?
    I tråden "vad blir det för mat" skrev en Samanta att det skulle bli helstekt ox 
    filet med potatisgratäng och "någon sås"
    Hoppas du inte behövde duscha innan för då blev det nog sen middag.....

Jag har inte skrivit något om mat. Vad snackar du om? Gå lägg dig.  Du behöver vila och återhämta dig. 
Svar på tråden Duschar i två timmar