Inlägg från: Anonym (DrippDropp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (DrippDropp)

Han droppar innan s*x

Har träffat en kille i ett par veckor och stött på ett "fenomen" jag aldrig sett eller hört talas om förut. Så fort han blir upphetsad och får st*nd så börjar han droppa. Första gången blev jag lite paff, men oerhört upphetsad.

Nu har det hänt nästan alla gånger vi haft s*x och han droppar verkligen rejält, trots det så kommer han med stor utlösning. Droppet har bland annat hänt vid oralt och det smakar som sp*rma. 

Jag tycker att det är väldigt upphetsande, men hur vanligt är det och vad är det som droppar?

• Svar på tråden Han droppar innan s*x
  • Anonym (DrippDropp)
    Noname00 skrev 2025-05-31 12:38:44 följande:

Det beror nog på högt tryck, kommer han mycket när han kommer?

Ni kan prova att test, kör typ förspel med mål att komma sedan när han precis är på gång så ska han hålla emot så mycket han till slut  kommer han inte kunna hålla emot.

Har han hög produktion och mängd så kommer det typ pumpas ut mer än vanligt.

När han väl kommer så kommer han typ normalt, men det är ingen liten sats. 
  • Anonym (DrippDropp)
    Tobben skrev 2025-06-02 12:30:13 följande:

Jag trodde att alla killar producerar försats?

Jag har haft ett tiotal sexpartners innan och har aldrig varit med om att det kommer mer än någon enstaka droppe i mynningen. 

Men min kille droppar verkligen när han är upphetsad och får full erektion. Inte när han är lite småhård men när den står i full givakt så droppar den verkligen. 
Svar på tråden Han droppar innan s*x