Behöver bara få skriva av mig..
Jag har hamnat i en så ond cirkel och behöver bara få skriva av mig lite och kanske byta ord med någon som går igenom samma sak, för man känner sig så ensam..Jag har en son som snart blir två månader gammal.. förra året i juni blev jag gravid igen efter månaders försök som slutade med missfall i augusti ( ungefär vecka 9) allt blev inte rensat förens i september.. Från oktober har vi försökt få en till, och verkligen prickats in veckan runt ägglossning i 7 månader nu och jag kan inte hjälpa att tänka att jag kanske aldrig mer kommer att bli gravid.. i 7 månader av stress och en ond cirkel där jag köper en massa test redan 7 dagar innan mens som bara slutar upp i en besvikelse. Jag har blivit en testmissbrukare.. jag har försökt få någon typ av hjälp av vårdcentralen men det har sagt att det mins ska ha gått ett år, vi gjorde blodprover som visade näringsbrist på folsyra och d vitamin, som jag har börjat på för ca en vecka sen. Nu är det 6 dagar kvar till mens och jag är redan igång. Mitt psyke orkar inte detta mer och vill bara sluta hålla på såhär.. Finns det någon annan med samma sits eller tips på hur och vad jag kan göra? Dela gärna med er.