Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (Det)

Planet zoo

Precis börjat spela planet zoo, ps5
    Har lyckats skapa en fin park med två hägn. Ett med vattenbuffel och ett med jordsvin.

Djuren är nöjda med miljön i hägnen. MEN stimulansen står på 0 procent och detta har orsakat missnöje bland besökarna. När jag går till stimulans leksaker i menyn så finns där ingenting eller så står det låst. Betyder det att man måste köpa till något paket i playstation store för att få dessa saker? 

• Svar på tråden Planet zoo
  • Anonym (Som sist)

Kopiera det du skrivit och klistra in i chatgpt.

• klyban
    Anonym (Som sist) skrev 2025-05-16 11:57:55 följande:

Kopiera det du skrivit och klistra in i chatgpt.

Glömt inte säg till Familjeliv också, så kan de lägga ned forumet också.

Givetvis TS ha en diskussion, och det är svårt och få av döda ting.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (a)
    klyban skrev 2025-05-16 15:24:17 följande:

Glömt inte säg till Familjeliv också, så kan de lägga ned forumet också.

Givetvis TS ha en diskussion, och det är svårt och få av döda ting.

Sist fick TS svar av någon som hade klistrat in frågan i Chatgpt. Vet inte om det var så mycket bättre än att testa att göra det själv.
  • klyban
    Anonym (a) skrev 2025-05-16 16:02:50 följande:
    Sist fick TS svar av någon som hade klistrat in frågan i Chatgpt. Vet inte om det var så mycket bättre än att testa att göra det själv.

Jag vägrar AI för att det en dag kommer ge agendor och att folk inte kommer förstå detta och inte berätta det skett.

För hat och ilska genere4rar pengar, så jag förväntar mig att det kommer ske och pga det genererar så mycket pengar för dom.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
Svar på tråden Planet zoo