• Anonym (J)

Min dejt är oerfaren? Enligt Google.

Anonym (Mara) skrev 2025-05-16 21:02:03 följande:
    Folks tankar i allmänhet om detta

Träffade en som var 12 år äldre än mig (han hade tre barn med två olika tjejer). Han skröt om antalet han hade varit med (50 st), vilket äcklar mig nu i efterhand.

Jag kan då inte påstå att han var den bästa jag varit med. Tvärtom. 

Antalet spelar ingen roll. 

• Anonym (J)

Det är längesen, han var så 32. Jag var 20. Min körlärare.

• Anonym (J)

Och han kan väl ha haft många tjejer ändå, även om han bott själv? Men som sagt antalet spelar mindre roll ändå

• Anonym (J)
    Anonym (Mara) skrev 2025-05-16 21:23:56 följande:
    Alltså vet inte, både och? Haha. Känns så ovant bara. Men hoppas han haft sex innan, det borde han nog ha haft. Han är inte ful och verkar inte SÅ tafatt. Fråga vet jag inte, hur gör man det ens?

Jag är singel men har haft ett par längre relationer i alla fall :P Och har erfarenhet av samboskap
    Jag tycker det är lite taskigt att anta saker innan du ens börjat dejta ordentligt eller givit honom en chans.

Hade han vett detta hade han kanske inte ens velat dejta dig. Hade du velat att han tänkte så om dig? 
  • Anonym (J)
    Anonym (Mara) skrev 2025-05-16 21:39:38 följande:
    Haha usch! Det är nog INTE att föredra.

Vilket? Att en person legat med många?

Har din dejt varit singel länge så har han kanske kommit upp i antal. Ja eller så har han inte gjort det. Det som är viktigast är väl om han har känsla för det eller inte och är intresserad av att lära sig, om inte annat. 

Inte en sån där som tror sig vara bäst. 

Anonym (Mara) skrev 2025-05-16 21:41:03 följande:
    Tänkte vad? Om att jag kanske var oerfaren? Det hade han fått göra, så kan jag motbevisa honom ;)

Jag tycker du är taskig emot honom iallafall.

• Anonym (J)
    Anonym (M) skrev 2025-05-16 21:53:20 följande:

Så i värsta falla kanske han är oskuld. Bara du kan säga om  det är ett problem.

Ja hon tycker nog att det hade varit väldigt negativt 
Svar på tråden Min dejt är oerfaren? Enligt Google.