• Anonym (K)

Behöver jag lämna?

Anonym (M) skrev 2025-05-18 19:27:45 följande:

Din ekonomi skulle väl snarare bli bättre och du kan ha de regler du vill hos dig för barnen och uppfostra dem på ditt sätt om ni separerar. 

Det är alltid tufft för barnen när föräldrar skiljer sig men det är inte något trauma som är omöjligt att komma över, särskilt inte om båda föräldrarna kommer att må bättre utan varandra, 

Er relation verkar helt körd . 

Bostad är ju inte lätt TS om ni bor i storstadsområde men det är värt väldigt mkt att slippa irritera sig på en vuxen person som inte drar sin del av lasset. Det där att det läggs mkt pengar på saker man själv har noll intresse av är inget kul heller, du får väl snarare bättre ekonomi av att slippa slösaren även om det väl lär bli en mindre bostad. Livet är kort, att vara själv med barn är för mig och väldigt många andra betydligt lättare och att leva med nån man inte tycker om(inte vill ligga med), vad är meningen med livet då?

Åh, det där att minsta fundering tas som angrepp är helt överflödigt, så skönt att slippa. Man ska bara undvika dom utan självkänsla imo.
Svar på tråden Behöver jag lämna?