• molly50

Eurovision song contest 2025.

Här diskuterar vi Eurovision song contest 2025.  Välkomna!

• Svar på tråden Eurovision song contest 2025.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-05-17 22:19:51 följande:

Finlands bidrag har ändrats massor under åren. Förr hade dom väldigt bra sångare och bra låtar. Hörde i Radion att denna låt skulle var grov i orden. Försöker lyssna då jag kan finska, men man hör inte orden bra. Sen blandar hon in Tyskan också.

Ingen bra låt
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-05-17 22:21:46 följande:
    Den är ju ganska snuskig. Meningen med den stora mikrofonen som sprutar pyro är att de ska få orgasm tillsammans. Typ.
    Därav titeln Ich komme = Jag kommer.
    Ja jag förstod det. Hoppas inte den vinner eller ens kommer i närheten. Nån måtta får det vara med texten dom sjunger. (jag kanske börjar bli för gammal för snusk)Skrattande
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-05-17 22:24:39 följande:
    Ja jag förstod det. Hoppas inte den vinner eller ens kommer i närheten. Nån måtta får det vara med texten dom sjunger. (jag kanske börjar bli för gammal för snusk)Skrattande
    Låten är väl ok,men inte mer. 
  • Jhannis

Undrar om folket röstar på Sången eller på Showen för hittills har jag inte gillat en enda låt.

• molly50
    Jhannis skrev 2025-05-17 22:27:49 följande:

Undrar om folket röstar på Sången eller på Showen för hittills har jag inte gillat en enda låt.

Ja,det kan man undra.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-05-17 22:28:31 följande:
    Ja,det kan man undra.
    Jag tycker inte man hör orden när dom sjunger inte rent i alla fall. All fokus går för dem som kan titta på Ljusfladder. Jag vill ha fokus på sångaren och sången. Kunna lyssna på orden så man får ett sammanhang vad dom sjunger.
Svar på tråden Eurovision song contest 2025.