Sex med barnen (10+år) i rummet jämte.
Jag håller med dig. Jag skulle inte ha sex så att barnen kan höra. Nu har jag inga så stora barn hemma utan äldsta är 9 men har en utflyttad 19-åring också och jag skulle inte haft sex om hon var vaken vägg i vägg när hon bodde hemma. Nu var hennes rum längre bort och inte bredvid vårt så då kunde det väl funka om vi var väldigt tysta men vi brukade mest ha sex när de äldre barnen sov eller inte var hemma.
Ok om barnen skulle råka höra eller öppna dörren någon gång , sånt kan väl hända. Men skulle absolut inte medvetet ha sex så att barnen kan höra eller se. Det går att ha ett sexliv som föräldrar utan att barnen märker av det, håller inte med folk som skriver att det är naturligt att de hör. Jag har tre syskon (två yngre ) men jag hörde eller såg aldrig mina föräldrar ha sex. Och de har sagt sen när jag var vuxen att de hade ett aktivt sexliv ända fram tills de skiljde sig så det var inte så att de inte hade sex alls, de skötte det bara på ett bra sätt tydligen så vi slapp höra eller se.