-
Man har knappast sex helt öppet och kör värsta högljudda sexetAnonym (Förvånad) skrev 2025-05-17 10:04:48 följande:Så ni tycker det är ok att de eventuellt ser/hör, händer det så händer det liksom? Jag känner bara att det förstör Känslan helt att man kan bli påkommen av sina egna barn.
-
Precis det jag menade, du har så rätt.Tecum skrev 2025-05-17 17:05:52 följande:
Men varför måste de höra något? Tyst sex är en variant som är spännande i sig, klarar ni inte det? Vi har aldrig låtit hemmavarande barn hindra oss att ha sex. Men heller aldrig haft sex så de ska kunna höra. Att de kanske anar vad vi gör är en annan sak.
-
Man behöver inte vara högljudda, och vad tror du att skulle hända om de hörde nåt?Anonym (Förvånad) skrev 2025-05-17 17:04:00 följande:
nej men de ljud som uppstår är ganska uppenbar vad som sker? och bara att de fattar vad som pågår är ju tillräckligt för att bli motbjudande. Varför tycker man det är ok om ens barn ska höra?
-
Barn blir till av sex, sorry kunde inte låta bli.Anonym (Förvånad) skrev 2025-05-17 18:31:21 följande:Det är just det som är det mest avtändande när någon säger att det är spännande att barnen kan höra? Det är ju bara så fel att man tycker det är tändande att barnen kanske hör? Fine om det var okända vuxna människor, men inte barn. Barn och sex hör liksom inte ihop.
-
Ja, sex är en del av relationen.Core skrev 2025-05-18 17:20:15 följande:
Visst måste man ha lite klass, men låter man barn stå i vägen för samlivet är det början på slutet på relationen.
råkar barn nån gång komma på eller höra föräldrar lär dom sig mer om den vuxna dynamiken, och väljer själva att hålla sig borta från sovrum etc.
Sen finns det olika lösningar, poängen är bara att blir barnen ett sånt problem att man låter det förstöra sexlivet, gör man ett aktivt val att låta relationen sakta dö
-
Många hönorEpicF skrev 2025-05-21 00:08:55 följande:Du gör en höna av en fjäder.
-
Åskådare, ingen har sex framför sina barn. Varför inbillar du det det.Anonym (Förvånad) skrev 2025-06-15 16:12:43 följande:
Det är inte sluta leva jag menar.., för det har vi inte gjort. Men att vara helt medveten om att barnen hör när föräldrarna har sex och sen säga de hör garanterat att vi har sex och att det är hälsosamt att barnen vet att man har sex, vad gör väl det typ. Det är för mig ganska stört tänkande, att de totalt skiter i om de hör eller inte. Jag tycker verkligen inte att barn och föräldrars Sexliv hör ihop, och att det är en skyldighet att som förälder vara respektfull och inte medvetet utsätta sina barn för det. Hur kan man ens ha bra sex och njuta av det när man är medveten om att man har sina barn som åskådare, lite perverst om man inte tycker det är avtändande.
-
Det verkar vara taget ur luften.EpicF skrev 2025-06-15 17:12:56 följande:Återigen, det är aldrig någon som har skrivit att barnen ska vara åskådare till föräldrarnas sexliv.
Vad får du allt ifrån? -
Jo, det är ju oundvikligt.Anonym (M) skrev 2025-07-07 11:38:11 följande:Bor man med andra så hör man ljud man inte alltid vill har. Det är normalt.
-
Man behöver ju inte låta så mycket.