Sex med barnen (10+år) i rummet jämte.
Anonym (Förvånad) skrev 2025-06-15 16:12:43 följande:
Det är inte sluta leva jag menar.., för det har vi inte gjort. Men att vara helt medveten om att barnen hör när föräldrarna har sex och sen säga de hör garanterat att vi har sex och att det är hälsosamt att barnen vet att man har sex, vad gör väl det typ. Det är för mig ganska stört tänkande, att de totalt skiter i om de hör eller inte. Jag tycker verkligen inte att barn och föräldrars Sexliv hör ihop, och att det är en skyldighet att som förälder vara respektfull och inte medvetet utsätta sina barn för det. Hur kan man ens ha bra sex och njuta av det när man är medveten om att man har sina barn som åskådare, lite perverst om man inte tycker det är avtändande.
Alla får ha precis vilka sexliv de vill, men vem de vill, hur de vill - jag lägger inga värderingar idet, men än i denna dag är jag inte intresserad av att se/höra någon annan ha sex så det stör andra. Och allra minst om det vore barn. Enligt mitt sett att se det, det får man sköta på annat håll/sätt. Snabbis i duschen, ute i bilen, inne i garaget, nere i källarn, men inte så någon annan behöver bli lidande.