• Jesper f

Sex med barnen (10+år) i rummet jämte.

Anonym (Förvånad) skrev 2025-06-15 16:12:43 följande:

Det är inte sluta leva jag menar.., för det har vi inte gjort. Men att vara helt medveten om att barnen hör när föräldrarna har sex och sen säga de hör garanterat att vi har sex och att det är hälsosamt att barnen vet att man har sex, vad gör väl det typ.  Det är för mig ganska stört tänkande, att de totalt skiter i om de hör eller inte. Jag tycker verkligen inte att barn och föräldrars Sexliv hör ihop, och att det är en skyldighet att som förälder vara respektfull och inte medvetet utsätta sina barn för det. Hur kan man ens ha bra sex och njuta av det när man är medveten om att man har sina barn som åskådare, lite perverst om man inte tycker det är avtändande. 

Jag tillhör kategorin "höra" barn, och nej, det är INGET jag uppskattade vare sig då. eller nu, och värsta var att de inte ens stängde dörren om sig. Visst, otur för dem, jag hade insomnia redan som barn - och följt mig hela livet, så de tyckte säkert att de var diskreta. Men är man 7-15 år och måste lyssna på eländet. Huga...... 

Alla får ha precis vilka sexliv de vill, men vem de vill, hur de vill - jag lägger inga värderingar idet, men än i denna dag är jag inte intresserad av att se/höra någon annan ha sex så det stör andra. Och allra minst om det vore barn. Enligt mitt sett att se det, det får man sköta på annat håll/sätt. Snabbis i duschen, ute i bilen, inne i garaget, nere i källarn, men inte så någon annan behöver bli lidande.
  • Jesper f
    Anonym (M) skrev 2025-07-07 11:24:37 följande:
    Tillhör du också den kategorin som inte vet att der finns hörselskador alt öronproppar som stänger rute ljud man inte vill höra? 

Det är väl ingen som vill höra folk ha sex. Lika lite som man vill höra folk bajsa, kissa, onanera etc. Men bor man med andra är detta ljud man kan  höra. Det man gör då är att helt enkelt inte låtsas om det. Använda öronproppar om man måste. 
    Kanske inte så mycket när man är barn... Men jag skulle tycka att det likaledes vore respektlöst som vuxen i ett antal situationer också. Lite KAN folk hålla sig också. De dör inte av att inte få pilla på varandra just där och då.
Svar på tråden Sex med barnen (10+år) i rummet jämte.