Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

Sex med barnen (10+år) i rummet jämte.

Jesper f skrev 2025-07-07 10:49:22 följande:
    Jag tillhör kategorin "höra" barn, och nej, det är INGET jag uppskattade vare sig då. eller nu, och värsta var att de inte ens stängde dörren om sig. Visst, otur för dem, jag hade insomnia redan som barn - och följt mig hela livet, så de tyckte säkert att de var diskreta. Men är man 7-15 år och måste lyssna på eländet. Huga...... 

Alla får ha precis vilka sexliv de vill, men vem de vill, hur de vill - jag lägger inga värderingar idet, men än i denna dag är jag inte intresserad av att se/höra någon annan ha sex så det stör andra. Och allra minst om det vore barn. Enligt mitt sett att se det, det får man sköta på annat håll/sätt. Snabbis i duschen, ute i bilen, inne i garaget, nere i källarn, men inte så någon annan behöver bli lidande.
    Tillhör du också den kategorin som inte vet att der finns hörselskador alt öronproppar som stänger rute ljud man inte vill höra? 

Det är väl ingen som vill höra folk ha sex. Lika lite som man vill höra folk bajsa, kissa, onanera etc. Men bor man med andra är detta ljud man kan  höra. Det man gör då är att helt enkelt inte låtsas om det. Använda öronproppar om man måste. 
  • Anonym (M)
    Jesper f skrev 2025-07-07 11:30:41 följande:
    Kanske inte så mycket när man är barn... Men jag skulle tycka att det likaledes vore respektlöst som vuxen i ett antal situationer också. Lite KAN folk hålla sig också. De dör inte av att inte få pilla på varandra just där och då.
    Bor man med andra så hör man ljud man inte alltid vill har. Det är normalt. 
Svar på tråden Sex med barnen (10+år) i rummet jämte.