Hur mycket behöver ni städa efter er sambo?
Vi sticker nog ut från mängden lite. Hemma hos oss skäms man aldrig när man bjuder över folk. Så har barnen sagt iaf.
Två vuxna, två tonåringar och två katter.
Min sambo gör allt som jag gör. Han är nog till och med mer petig i köket än vad jag är. Det torkas, dammsugning, han tvättar när jag inte är hemma. Ja rubbet.
Jobbar med jämna mellanrum med att resa iväg en två dagar och kommer då ofta hem till ett storstädat hem.
Så nej, jag kan inte klaga.
Och han har inte blivit så för att jag tjatat. Nej, nej, han var sån när vi träffades. Och det var en stor anledning till varför jag var positiv till att flytta ihop. För jag visste att jag inte vart någons morsa.
Utan jag är faktiskt hans partner.
Alla ni som säger att era män inte gör något, skärp er. Dom är väl inte förståndshandikappade? Ja nej då är det inga problem att faktiskt ta upp sin skit.
Ställ krav och framför allt, sluta gör saker åt doooom. Varför ändra sig om städerskan ändå kommer ta upp skiten till slut?
Det eller så säger ni " från och med nu får du betala för städhjälp för jag pallar inte göra det". Så tar ni in en städfirma som gubbfan får pröjsa.
Klappat och klart, alla nöjda.