burleskburkläsk skrev 2025-05-18 22:04:45 följande:
Menar inte så...en kvinna kan ofta välja och vraka...om hon träffar en som inte får mycket gjort och som är udda kanske hon väljer nån annan eller "uppgraderar" sig till någon mer samlad partner.
Kanske ta upp psyk igen.
Kanske göra NPF-utredning.
Allt är bara funderingar såklart...
Ja tyvärr är det så. Det gav mig verkligen ingenting att gå till psykolog ärligt talat. Jag måste försöka lösa detta på egen hand. NPF-utredning var jag på väg att göra men det fanns en sak som gjorde att vi inte kunde gå vidare med den tyvärr.
Anonym (Tjej) skrev 2025-05-19 00:16:18 följande:
Jag förstår hur du känner, jag har kille men utan han har jag verkligen 0 vänner och ibland är de super jobbigt. De sägs ofta att gå ut och va social men som någon som nästan aldrig haft vänner är det verkligen inte bara.
Om inte ?ödet? har något planerat tror jag att jag kommer vara ensam så sagt hela livet och har väl typ accepterat de men kan fortfarande ligga om nätterna och tänka att de är fel på mig för ingen vill vara min vän.
Nånstans kan jag känna att det är bättre att vara själv, vill så gärna våga göra saker själv men känner mig mest patetisk men egentligen vem bryr sig.
Var glad att du har en pojkvän iallafall, du kan ju få kramar ibland. Jag längtar efter att bara kunna få en kram någon gång ibland. Det jag saknar mest.