• Anonym (?)

Skulle ni gifta er med en man som fått avslag på asylansökan?

Skulle ni gifta er med en man som fått avslag på asylansökan?

Isåfall måste han åka tillbaka till Iran och vara där i tre år för sedan återvända till Sverige till sin fru. 

Inga barn finns. 

• Svar på tråden Skulle ni gifta er med en man som fått avslag på asylansökan?
  • burleskburkläsk

Du överväger att skaffa barn med denna man för att han skall få stanna...du har nämnt detta förr.

Varför vill du höra folks åsikter...vi här är trötta på trådar som handlar om honom, gör ett val och bestäm dig...enbart du kan göra det.
    Snälla, inte fler trådar om denna sorgliga figur, tack!

Skaffar du barn med honom, lycka till att uppfostra dem på ditt vis, lycka till att få hjälp av honom i hemmet av annat som inte rör hans egna njutning, det finns också en chans att han tar barnen och sticker långt bort och du ser varken han eller barnen igen...just saying.

Eftersom du velar och fortfarande inte bestämt dig så tänker du varken med hjärnan eller hjärtat, hur tänker du?

Vilka slutsatser har du äntligen kommit fram till???

Pass di...jau har kråsor i labbarna! :P
  • burleskburkläsk
    Anonym (Hmm..,.) skrev 2025-05-20 12:46:45 följande:
    Ts är besatt av denna man. De verkar inte ha någon relation mer än att ts spenderar all sin tid på olika funderingar om den här människan som har NOLL att erbjuda någon kvinna, som har ett utvisningsbeslut och som borde flytta hem igen omgående. 

Han vill egentligen inte ha barn alls, men han vill göra en svensk kvinna gravid för han tror att det kan hjälpa honom stanna i Sverige.  Ts är dock för gammal för att bli gravid.

Ts säger att hon är svensk men jag har svårt att tro det då hennes svenska ofta är riktigt usel, tror inte svenska är hennes modersmål.
    Det där med språket håller jag med om nåt så hårt...jag har flertalet gånger trott att det var den nämnda Iraniern som letar sympati och annat...eller har fel på skallen och är uttråkad.
  • Anonym (Emma)

Nej. aldrig.
    Jag skulle bara känna att jag blev utnyttjad för att få uppehållstillstånd. Inte för att personen ville vara med mig.

• Anonym (Nina)
    burleskburkläsk skrev 2025-05-20 12:50:36 följande:
    Det där med språket håller jag med om nåt så hårt...jag har flertalet gånger trott att det var den nämnda Iraniern som letar sympati och annat...eller har fel på skallen och är uttråkad.
    Börjar misstänka också att TS i själva verket är iraniern med asylavslag. En obehaglig typ...
  • burleskburkläsk
    Anonym (Nina) skrev 2025-05-20 13:13:11 följande:
    Börjar misstänka också att TS i själva verket är iraniern med asylavslag. En obehaglig typ...
    Verkligen, minst sagt!
  • burleskburkläsk
    Anonym (Emma) skrev 2025-05-20 12:54:55 följande:

Nej. aldrig.
    Jag skulle bara känna att jag blev utnyttjad för att få uppehållstillstånd. Inte för att personen ville vara med mig.

Jag vet två kvinnor som gjort det misstaget...fruktansvärt!
  • Raggartjejen
    Anonym (?) skrev 2025-05-20 11:56:22 följande:
    Iran är farligt som native Svenska. 
    TS, är du verkligen svensk eller är du iraniern? 
  • Anonym

Guys... det finns ingen iranier utan bara en hungrig "rökare" som ingen behöver mata

• Anonym (Haha)
    Anonym (?) skrev 2025-05-20 11:56:22 följande:
    Iran är farligt som native Svenska. 
    Inte 100% av Iran.   
    Annars bara strunta i det. Ingen frisk människa gifter sig under dom omständigheterna.
  • Anonym (?)
    Anonym (Haha) skrev 2025-05-20 14:58:21 följande:
    Inte 100% av Iran.   
    Annars bara strunta i det. Ingen frisk människa gifter sig under dom omständigheterna.
    Var är det mindre farligt? 
Svar på tråden Skulle ni gifta er med en man som fått avslag på asylansökan?