• Anonym (Kille me 16)

15cm kuk, är de ultimat?

Alla säger att medel är 13-15cm, men vad gäller för kvinnlig orgasm? Alltså vaginal orgasm vid penetation?
    jag som har 16x12cm har aldrig fått en tjej att få vaginal orgasm när vi knullar..
    däremot har jag sett de få starka orgasmer när killarna haft 20x16cm? så de borde va stor skillnad på storlek så?

• Svar på tråden 15cm kuk, är de ultimat?
  • Anonym (Mx)
    Anonym (Kille me 16) skrev 2025-05-21 19:56:05 följande:
    15cm kuk, är de ultimat?

Alla säger att medel är 13-15cm, men vad gäller för kvinnlig orgasm? Alltså vaginal orgasm vid penetation?
    jag som har 16x12cm har aldrig fått en tjej att få vaginal orgasm när vi knullar..
    däremot har jag sett de få starka orgasmer när killarna haft 20x16cm? så de borde va stor skillnad på storlek så?

Var har du sett det?
  • Anonym (f)

bättre att lära sig basic sexualkunskap

• Anonym (Hm)

Vaginal orgasm är inte så vanligt, det behövs stimulering av klitoris.

• Anonym (Tunga)

Använd mun och tunga på klittan så ska du se att tjejen får orgasm

• Anonym (Omg)

Jag utgår från att du är såpass gammal att du är medveten om att porr inte är på riktigt, så jag börjar med att uppmana dig till att sluta tjuvtitta på par som har sex och hur du nu ens lyckades ta dig emellan och mäta mannens penis vill jag antagligen inte ens veta.

Kommunicera med tjejen och sluta förlita dig på att hon ska få en orgasm enbart av ditt könsorgan.

• Balkongsong89
    Anonym (Kille me 16) skrev 2025-05-21 19:56:05 följande:
    15cm kuk, är de ultimat?

Väldigt konstigt sätt att formulera dig på och tänka. 

Först och främst, alla tjejer är olika. Vissa kommer lätt andra kommer relativt lätt och för en del är det jätte svårt. 

Storlek är inte den enda faktorn som får en kvinna att få orgasm vid penetration, kåthet, attraktion, kemi, förspel, vinklar, ställningar, hur hårt kuken stöter in, hastighet, rytm, variation, vad man tänder på osv osv spelar stor ännu större roll!

Sen utöver längd så är omkrets ofta ännu viktigare eftersom det mer avgör hur mycket det känns, längd kan ibland skapa obehag och smärta om man stöter emot livmoderhalstappen. 

Sen även om det finns en generisk längd som fysiskt gör jobbet för att stimulera rätt så ska man inte underskatta den psykiska aspekten. En stor, lång kuk är för en del känslor psykologiskt tändande även om det kanske inte känns skönast rent fysiskt.
    Finns en del som behöver känna den känslan för att bli rejält upphetsade men det är en relativt liten andel i det stora hela. 
    Precis som det finns killar som bara tänder på tjejer med stora bröst och ser det som ett absolut krav. De finns men är absolut inget som gäller majoriteten. 
  • Anonym (Dope)

14,9 eller 15,1 är optimalt. 15 däremot är helt värdelöst. 

Har man intr 14,9 eller 15,1 kommer man aldrig kunna ge en kvinna orgasm vad han än gör. Så det är tyvärr kört för dig. Lika bra att du ger upp gökandet helt. Synd. 

• ignocak

Jag har 19*14+ och har lyckats med några olika tjejer. Jag får dock jobba för det. En kompis har lika lång fast grövre (15+) samt bättre stigande vinkel och han behövde inte mycket tid för att ge en fd flickvän till mig orgasm. Dessutom kom hon hårdare och mer också. Jag lyckades kanske 8/9 gånger av 10 medan han aldrig misslyckades. 

Sen finns det tjejer som har svårt att komma vaginalt men jag tror alla är kapabla då mycket bara är mentalt. 

• Anonym (Jo)

Jag ska vara ärlig. Jag har haft två killar med riktigt tjocka penisar och båda har lyckats få mig att komma enbart genom penetrering. Men det är för att de genom sin storlek lyckats komma åt min g-punkt. En annan kille som var ungefär samma strlk som ts kom åt den genom att jag satt i soffan ( med fötterna mot soffbordet ), han på knä på golvet ( kudde under knäna )  och jag hade dessutom en kudde under rumpan. Så jag var rätt högt upp jämfört med honom och det gjorde susen. 

Annars med hjäp av stimuli av klitoris ( vilket jag fått sköta själv 100% av gångerna ). 

• ignocak
    Anonym (Jo) skrev 2025-05-24 00:29:17 följande:

Jag ska vara ärlig. Jag har haft två killar med riktigt tjocka penisar och båda har lyckats få mig att komma enbart genom penetrering. Men det är för att de genom sin storlek lyckats komma åt min g-punkt. En annan kille som var ungefär samma strlk som ts kom åt den genom att jag satt i soffan ( med fötterna mot soffbordet ), han på knä på golvet ( kudde under knäna )  och jag hade dessutom en kudde under rumpan. Så jag var rätt högt upp jämfört med honom och det gjorde susen. 

Annars med hjäp av stimuli av klitoris ( vilket jag fått sköta själv 100% av gångerna ). 

Kom du lika skönt med den mindre som de tjocka kukarna? 
Svar på tråden 15cm kuk, är de ultimat?