• Anonym (Figge)

Hur många här som är i ett förhållande..

har aldrig tänkt på någon annan än sin partner som attraktiv? Eller ens fantiserat om någon annan än just sin partner?

• Svar på tråden Hur många här som är i ett förhållande..
  • Anonym (Me)

Tyckt någon annan är attraktiv ja. 
    Fantiserar om någon annan nej. 
    Velat något med någon annan nej

• Anonym (A)

Tycker att någon är attraktiv absolut. Fantiserat om någon annan, nej. Gift i över 25 år.

• Anonym (S)
    Anonym (A) skrev 2025-05-21 21:11:17 följande:

Tycker att någon är attraktiv absolut. Fantiserat om någon annan, nej. Gift i över 25 år.

Håller med. 
  • Anonym (Figge)

Ni har bättre moral än jag.

• Anonym (Nope)
    Anonym (Figge) skrev 2025-05-21 21:39:32 följande:

Ni har bättre moral än jag.

För mig har det inget med moral att göra alls. Jag skulle inte fantisera om någon om jag var singel heller. Jag fantiserar om situationer, inte om personer.
  • Anonym (Figge)
    Anonym (Nope) skrev 2025-05-21 21:43:42 följande:
    För mig har det inget med moral att göra alls. Jag skulle inte fantisera om någon om jag var singel heller. Jag fantiserar om situationer, inte om personer.
    Vem tänker du på då? Själv kan jag fantisera om en situation med en speciell person.
  • Anonym (A)
    Anonym (Nope) skrev 2025-05-21 21:43:42 följande:
    Håller med, har inget med moral att göra.
  • Anonym (E)

Gift 14 år, självklart finner man andra attraktiva men jag fantiserar inte om någon annan, jag tror inte min partner gör det heller, han har nämligen sagt att när han tittar på porr (tjejer som leker med sig själva) så brukar han fantisera om att det är jag, lol

• Anonym (Em)

Tyckt andra är attraktiva, men det händer ytterst sällan.
    Fantiserat om andra, ALDRIG under 30 års förhållande. Fantasierna involverar alltid min man, men de kan vara väldigt snuskiga ändå.

• Anonym (Vera)

Tyckt att andra är attraktiva? MASSOR av gånger. Men inte fantiserat. Men jag fantiserade inte om specifika personer som singel heller. Man är nog olika där, helt enkelt. Om min man någongång skulle fantisera om nån annan är det ok, men jag vill inte höra om det. 

Svar på tråden Hur många här som är i ett förhållande..