• Anonym (M)

Blivit ghostad igen?

Även om han vill träffa dig igen, är det så du vill tillbringa tiden med en dejt?

Blocka honom och glöm honom. Han är både respektlös och korkad, samt ljuger antagligen om varför han behöver space. 

• Anonym (M)
    Anonym (Ghosted) skrev 2025-05-22 13:03:31 följande:
    Du har rätt. Jag tror att hans familjeproblem är en bortförklaring. Även om det skulle vara sant så borde han ändå visat mer respekt mot mig, uppdaterat mig, bett mig om ursäkt eller frågat hur jag mår. Jag måste se detta som ett avslut och inte vänta, han kommer troligtvis ghosta mig så jag behöver gå vidare redan nu men det är svårt.. 
    Svårt? Hur kan det vara svårt att lämna en idiot?

Du borde ju vara glad att han direkt visade att han är en idiot, att det inte tog flera månader denna gång. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Ghosted) skrev 2025-05-22 13:24:33 följande:
    Med svårt menar jag att jag har svikit mig själv som gick på detta igen. Och att jag har varit för snäll mot honom nu genom att låta förstående och ge honom tid. Som att jag visat för honom nu att jag är okej med hans beteende och han kan gå iväg utan att känna skuld..
    Vänd på det nu då. Blocka honom och känn dig stolt över att du sett igenom honom. Du gav honom en andra chans, inget fel i det. Men nu när du vet gör du det rätta och det ska du vara stolt över. 
Svar på tråden Blivit ghostad igen?