Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Kk relation

Hej! Jag och en kille som jag dejtade har kommit överens om att vi inte ska fortsätta träffas på ett romantiskt sätt mera då vi bara känner vänskaps känslor för varandra men vi har pratat om att träffas som kk  istället då vi känner sexuell attraktion till varandra. Hur ofta ska man höras och träffas som kk ? Är det ok att mysa , kolla film/tv , fika och sova ihop om man är kk eller är det bara sex som gäller ?

• Svar på tråden Kk relation
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (M) skrev 2025-05-23 17:46:36 följande:

Du verkar inte kunna skilja på begreppen.
    Bara vänskapskänslor = man ligger inte med varandra.
    Kk = inget förhållande. Man har bara sex. 

Nej, han kommer inte ändra sig och vilja vara ett par.

Jag har inte sagt att jag vill ha ett förhållande med honom.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Stepside) skrev 2025-05-23 17:58:19 följande:

I de kk relationer jag haft är det bara sex som gäller sover man i hop innebär det sex på kvällen och sex på morgonen 
    Inga känslor utan bara sex 

Ok, ja jag hade kanske tänkt fråga om han ville träffas nånting nu i helgen men jag vet att han ska göra en sak imorgon på eftermiddagen och på söndag så är det ju morsdag så det kanske inte blir något den här helgen 
  • Anonym (Anonym)
    UngGubbeinorr skrev 2025-05-23 19:44:31 följande:
    Applicera inte din tro på honom, annars kanske han ligger hemma, uttråkad och längtar efter dig, undrandes varför du inte hör av dig. Kommunicera!
    Ok, vad ska man skriva i meddelandet om man hör av sig då eller ska man skicka en bild ? 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Anno nym) skrev 2025-05-24 11:10:56 följande:
    Hur är ert sex idag?
     Vårat sex är bra. 
  • Anonym (Anonym)
    beli skrev 2025-05-24 17:00:13 följande:
    På dina inlägg låter det nästan som om ni inte känner varandra. Ni har ju varit ihop? Känn efter istället för att fråga oss. Är du rädd för att han ska tolka nåt fel?
    Nej vi har inte varit tillsammans vi har gått på några dejter. Ja lite.
  • Anonym (Anonym)
    UngGubbeinorr skrev 2025-05-24 16:04:41 följande:
    Ska vi ses i helgen? Svårare än så behöver det inte vara. 

Även om det bara handlar om att sas hålla kontakten, var inte en "torrtextare". Svara utförligt på frågor och ställ frågor själv. Att hålla liv i en kontakt innebär ömsesidig kommunikation, inte en monolog.
    Ok , vi kommer nog inte träffas i helgen iaf men vi får se.
Svar på tråden Kk relation