Är jag sjuk som alla säger? Ser mannen som ''begick självmord'' för tio år sedan!
Okej. Som någon skrev så borde ju personen ha förändras till utseendet efter 10 år.
Sen är det svårt att bedöma situationen när du inte ger så mycket info angående bortgångnen. Fanns det oklarheter? På vilket sätt fick ni reda på detta? Kändes något otydligt när personen gick bort?
Självklart händer konstiga saker i världen. Folk försvinner, ibland för att dom själva vill det. Men hur stor är chansen tror du att just denna person skulle göra det? Varför skulle den personen ha gjort det?
Fanns det en hotbild med i bilden? Fanns det en anledning? Ett behov av att försvinna? Var det en ung person? Hur såg livet ut för denne? Var det kriminellt? Skulder? Behövde den personen försvinna?
Kan du inte hitta någon anledning alls till det. Så nej, då är sannolikheten väldigt liten att det är samma människa. Läs på om dubbelgångare. Det är en verklig grej. Det finns människor i världen som är något sjukt lika varandra. Utan att vara släkt. Eller så kanske är det just det du råkat på? Tänk om det är en släkting?
Vissa är ju något sjukt lika varandra. Var senast på en tillställning där generna verkligen hade spelat hela släkten ett spratt. Samtliga kusiner såg ut som syskon till varandra. Dom var så SJUKT lika varandra. Det såg ut som att alla var syskon rakt av.
Så ja, tänkt genom det där. Och är det så att du stött på en främling så är det inte så konstigt att personen blir förvirrad när du kommer fram? Jag skulle också undvika en människa som försöker förfölja mig 😉