Tre dejter in. Hjälp mig reda ut vad jag känner!
Jag vet inte ens var jag ska börja och vad jag vill med detta inlägg. Troligvis att bolla lite tankar kring min situation. Träffat denna man som ör 30, jag är 33.
Har varit på 3 dejter och jag har väldigt kul med honom och det var LÄNGE sedan jag träffade nån med så mycket gemensamt.
Tyckte direkt att han var söt och efter första dejten fantiserade jag om hur det skulle vara att kyssa honom. På andra dejten kände jag mer kompiskänslor för honom och tänkte "nej det här kommer nog inte bli nåt. Men kunde inte släppa att vi har mycket utbyte av varandra och tackade ja till dejt 3.
Hursomhaver. I förrgår på dejt 3, kysste han mig och jag kände bara "nej". Det kändes awkward och jag tyckte han överlag kändes tafatt. Det hjälpte inte att han började analysera situationen vilket avtände mig totalt där och då. Till hans försvar blev jag helt stel så han visste nog heller inte hur han skulle bete sig.
Vet inte om det är pga att han läser av min tvekan eller pga annat men jag hade nästan gissat att han var oskuld om jag inte råkade veta att han hade 2 långa och seriösa relationer i bakom sig.
Har sedan andra dejten känt lite fram och tillbaka. Osäker på om det finns romantisk potential eller om jag lurar mig själv för att jag gillar honom som person. Han verkar just nu definitivt mer betuttad i mig än vice versa och jag vill inte slösa hans tid även om det finns nyfikenhet att lära känna honom bättre hos mig.
Vad är det jag känner? Är det bara good old avsaknad av sexuell kemi? Annat? Jag är förvirrad. Tacksam om nån kan hjälpa mig reda ut detta.