"vill inte hoppa in i något". kod för att det är oseriöst?
Läste rubriken, oseriöst japp alternativt blivit rejält bränd innan och rädd
Läste rubriken, oseriöst japp alternativt blivit rejält bränd innan och rädd
Tycker du övertänker väldigt mycket! Ni har ju bara träffats 4 gånger så han kan ju omöjligt veta om det er kanske kommande relation är något att bygga vidare på. Du kan väl inte heller veta om det kommer bli något seriöst mellan er redan nu ? Andas, njut och sluta fundera !
Det här med att vara exklusiva måste vara något nytt fenomen?
när jag dejtade för sådär 10 år sedan var det då aldrig tal om det. Man hade en och dejtade den och såg inte den så tog man nästa men man avslutade med den nuvarande först .
Ja bortsett från en snubbe, han har mig och en annan samtidigt. Jäklar vilket bråk det var hela tiden där. Dolde sin otrohet. Och ljög gjorde han, han hade ju inte alls någon annan, inte då. Ljög mot henne med. Ljög mot oss båda. Löser man det du säger så kunde han ju gjort det snyggare? Sagt att han dejtar oss två men inte kan bestämma sig vem han ville ha. Han hörde nämligen av sig nu 10 år efter och bad om ursäkt. Förklarade att han mådde skit och allt var kaos och tjejen han var med var galen. Men att han inte kunde just bestämma sig.
Ett bra exempel på att det nog ändå är bäst att slipandet där exklusiva snacket och dejta en åt gången. Jag fattar inte hur man ändå kan få känslor för flera på en gång. Tveksam på om det ens går. Men ställer ju bara till problem för sig själv. Vad ska man vara så ivrig för.
Jag dejtade runt en del och det räckte att träffa en snubbe en eller två ggr så visste jag om han var intressant eller inte, man känner ju sånt så fort man ens ser människan.
Det är väl det här sabla internetet som skapat detta
Mot låg han med i skogen en kilometer ifrån den andra tjejen som satt hemma hos honom och väntade.
Ja herregud. Folk.