Inlägg från: Anonym (Musen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Musen)

Oralsex

Som man älskar jag en väl utförd avsugning. Allra helst när hon suger med inlevelse och låter mig komma i hennes mun. Det är den högsta formen av njutning.

Jag går gärna ner på henne också. Att få henne att njuta med tungan är fantastiskt. Men ibland har jag varit med om att det dragit ut på tiden, så man blir alldeles stel i käken, och det är inte så kul. Det är så klart en förutsättning att hon är fräsch. En tjej luktade fränt av kiss, det var inte så roligt.

• Anonym (Musen)
    Anonym (Anna) skrev 2025-05-31 08:25:24 följande:

För mig känns det som en lätt förnedrande och lite ?småäcklig? handling, och det är också det som tänder mig med att ge. Allra hetast är det när jag känner att han har kontrollen, typ håller mitt hår hårt och bestämmer takten och djupet, eller leker med den i min mun, smetar försatsen på mina läppar osv. Och kommer han så förstärker det förstås mina känslor. Jag kan nästan komma själv enbart av att han kommer i min mun eller ansikte. 

Att få gillar jag inte så mycket av samma anledning. Visst, rent fysiskt är det jätteskönt, men att slicka i sig känns som en omanlig handling.

*Förbereder mig mentalt för 30 tummar ned och för att bli anklagad för att vara en incel som låtsas vara kvinna* Skrattande

Det är inte konstigt att tända på dominansaspekten av att ge en avsugning såsom du beskriver det. Det fina är att det också är en handling där dominansen, eller vad man ska kalla det, kan förskjutas åt andra hållet. Att det är givaren som är in charge så att säga.
Svar på tråden Oralsex