• beli

Oralsex

Anonym (Nepp) skrev 2025-05-28 12:44:09 följande:

Du kunde väl ha gett ett seriöst svar på min text istället för att skriva nåt så larvigt? 

Håller inte med dig heller. Tror inte alls att bakterier från mun är särskilt hälsosamt sprida på en annan människas kropp. Särskilt inte i andra kroppsöppningar. Bakterier som blandas ger upphov till virus och sjukdom.

Ja, du. Då är väl de flesta människor sjuka utan att veta om det?

Porren har normaliserat andra saker än oralsex (som t.ex. strypning som är helt åt h-vete). Oralsex har nog funnits i alla tider, det finns tavlor från 1800-talet och tusen år gamla statyer som avbildar oralsex. Så nu vet du det.
  • beli
    Anonym (Anna) skrev 2025-05-31 08:25:24 följande:

För mig känns det som en lätt förnedrande och lite ?småäcklig? handling, och det är också det som tänder mig med att ge. Allra hetast är det när jag känner att han har kontrollen, typ håller mitt hår hårt och bestämmer takten och djupet, eller leker med den i min mun, smetar försatsen på mina läppar osv. Och kommer han så förstärker det förstås mina känslor. Jag kan nästan komma själv enbart av att han kommer i min mun eller ansikte. 

Att få gillar jag inte så mycket av samma anledning. Visst, rent fysiskt är det jätteskönt, men att slicka i sig känns som en omanlig handling.

*Förbereder mig mentalt för 30 tummar ned och för att bli anklagad för att vara en incel som låtsas vara kvinna* Skrattande

Inte det minsta omanligt, tvärtom. "Vilken man!" kan jag tänka om nån som verkligen älskar att slicka mig och visar det.
Svar på tråden Oralsex