• Tom Araya

Oralsex

Oralsex (både ge och få) ingår som en naturlig del av mitt sexliv (när jag har ett). Jag skulle inte vilja vara utan.

• Tom Araya
    Anonym (Nepp) skrev 2025-06-22 00:43:50 följande:
    Jag är en renlig person som föredrar att hålla mig med hygieniska vanor. Kramar endast friska människor. Dela spott eller andra vätskor med någon är inte renligt nånstans och således inget jag heller ägnar mig åt nej. 
    Anonym (ULd012) skrev 2025-05-29 19:58:11 följande:
    Ja för du vet väl att alla vi 90-95% som haft oralsex är svårt sjuka för resten av livet av alla bakterier vi fått i oss?

Eller så är dina kunskaper om bakterier och människokroppen bara mycket begränsade.
    Ännu fler trötta och fåniga halmdockor från dig. Vem fasen har pratat om att vara svårt sjuk för resten av livet? Jag pratade om grundläggande hygien och vi som undviker orena vanor kommer troligtvis att belönas med en i längden friskare kropp och allmänt god hälsa än de med smutsiga dito. Väljer att inte svara på denna dumma och oupplysta fråga. Hade du läst mina tidigare svar i denna tråd så hade du redan vetat att jag pratade om frivillighet. 
    Anonym (Överdrivet) skrev 2025-05-29 20:31:50 följande:
    Tveksam på den....
    Och din tveksamhet betyder noll i sammanhanget då du har en lika nollställd vetskap kring hur jag agerar i min vardag. För mig är det en självklarhet att inte sprida smittor genom smutsiga händer. Lika självklart som att man tvättar av dem det första man gör vid hemkomst.

Din diagnos har ett namn.
Svar på tråden Oralsex